Maten är avklarad .. det blev lax i ugn och potatis.
Ni vet det är så lätt att fixa till en god rätt nuförtiden..
Den där Abbas-citronsåsen är ju helt kanon!


Vi brukar ta den där XL-påsen!
 
Mums mums.. mätta och belåtna :)))

Torbjörn överraskade med att hyra en film
och köpte med sig lite sånt film-godis och chips med dipp.

Så nu blir det myspys , japp ..det är ju fredag!!!
 
 Så sant som jag skrivit på en liten tavla här hemma  <3

Ett foto taget i april i år.. Torbjörn och jag hade varit gifta i 20 år och vår lilla Caroline
döpte samma dag som vi gifte oss. 

Ha en supermysig fredagskväll Allihop!

Puss och kram alla fina människor  <3 
 






Ezter

Mums! Vi har också ätit lax, sen chips o dip ;) Om du klickar på mitt namn kommer du in på min blogg, där kommer jag att skriva om släktträffen framöver :)

Svar: Ja, jättegott med lax!
Det ska jag ta och göra.Spännande!
Kramis <3
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress