26 december 2014

Himlen i min famn

Allmänt


❊ God annan-dags julmorgon på er  ❊

Igår när vi satt tillsammans i vardagsrummet så sjöng jag denna , en av Carolas vackra julsånger.
Det är roligt att sjunga, det sprider gjädje.
Jag hade ingen mikrofon och jag var inte förberedd på det,
utan jag sjöng bara sådär helt spontant för att jag ville det. Rakt ut och in i mobilen :))
Min älskade Torbjörn och vår vackra andunge tyckte det lät fint i alla fall,
så då vågar jag dela med mig.

Till er alla önskar vi en riktigt härlig fortsättning på julen
 ღ¸.•*♡*•.¸♡¸.•*♡*•.¸♡¸.•*♡*•.¸ღ
Om ni vill höra mig sjunga får ni trycka på länken nedan.


Himlen i min famn - Paula Taxén 


 
Sara Pettersson

Åh! Det blir som en liten tår i ögat☺️ Vad fint du sjunger! Jag kan ju läsa mig till att ni verkar haft en fin jul! Så jag vill önska er ett gott nytt år! Och hoppas att den "olycka" ni haft i år är slut!! Kramar

Svar: ╰☆╮ღ Vad gullig du är Sara ╰☆╮ღTack fina du. Önskar er alla en jättefin fortsatt jul och ett superbra nytt år.
Mängder av kramar till vackra dig och din familj från oss alla ╰☆╮ღ
Paula Taxén

Amanda

Paula! Så fantastiskt vackert du sjunger! Är du proffs?
Tårarna kom. Varma kramar till hela familjen.

Svar: ღ╰☆╮ღTack snälla du , men nej , något proffs är jag sannerligen inte.
Sjunger då och då när andan faller på och det tycker jag fler borde göra :)
Fint att du blir berörd ╰☆╮
Tack för din fina kommentar och många varma kramar även till dig från oss alla
╰☆╮ღ╰☆╮ღ
Paula Taxén

Anonym

Så otroligt fint du sjunger , forsätt med det du vackra paula

Svar: Oj, tack snälla ! :))
Kram från mig och hela min familj ღ ☆╮ღ
Paula Taxén

Ingela F

Så fint du sjunger Paula♥ Åsa har sagt till mig att du alltid gick omkring och sjöng så vackert för patienterna när ni arbetade ihop och nu förstår jag varför♫♫♫ Ha det så bra i helgen☼

Svar: Åh, tack så mycket ღ✴♥ ✴ღ Hahahhaaa :))
Fråga Åsa om hon minns den gången när vi åkte utomlands tillsammans,
och då jag stod på balkongen och sjöng en låt av Dionne Warwick,
ut över halva Spanien :D Thihihiiiii
Mycket roliga minnen.
Hälsa gärna till Åsa från mig ♥ ♥ ♥
En varm kram till er alla ochvi önskar er fortsatt trevlig jul och ett gott nytt år
Paula Taxén

MH

TACK för musiken, du sjunger så jag sitter här med rysningar. Den är ju så fin den sången.

Du kan så mycket Paula, jag beundrar ditt liv, du är en ängel på jorden för din familj, och delar så mycket med dig till oss andra.

Kram till er denna sköna söndag från Österlen/MH

Svar: Åh, tack snälla du !!Oj, vad gullig du är ✿◕ ‿ ◕✿
Önskar dig allt gott på denna jord
•*♡*•.¸♡¸.•*♡*•
Julkramar från oss allihop
Paula Taxén

Anonym

Så bra du sjunger ! Följer er på bloggen och lär mig av ert sätt att tackla motgångar ni är fantastiska, önskar er all lycka och styrka för 2015.

Svar: Åh, tack snälla du!Vad gulligt av dig att skriva detta och vad fint av dig att följa våra bloggar ღ¸.•*♡*•.¸♡¸.•*♡*•.¸♡¸.•*♡*•.¸ღ

Tack för det fina stödet och vi önskar dig all lycka också
och ett jättefint nytt år *♡*


Paula Taxén

Lotta

Så jätte fint du sjunger, blev alldeles tårögd💖kramar

Svar: Tack ღ¸.•*♡*•.¸♡¸.•*♡*•.¸♡¸.•*♡*•.¸ღ
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress