Hejsan allihop ♡

Skriver inte så mycket utan låter denna film säga er allt som jag skulle vilja skriva.
Blev faktiskt väldigt rörande att se sig själva och all den glädje kärlek och värme vi har i vår lilla familj.
Tårarna rinner i takt med den vackra musiken.
Hoppas ni får lite inspiration för vi kan verkligen rekommendera er att resa till Danmark och väl där till Köpenhamn.

En stor kram till er alla som sänder så mycket kärlek och omtanke och så fina kommentarer.
Njut av livet, varje dag!

Klicka på bilden så öppnas filmen.
Den vackra musiken som jag valt, drar igång efter en liten stund.
 
 
 



Anonym

Min bästa bloggfamilj!
Vilken resa, underbart! Märklig känsla, kändes nästen som jag var med er på den härliga resan, tack snälla för den upplevelsen kommer alltid att minnas er. Efter allt vad ni gått igenom senaste året så är det fantastiskt kul att få se er så avslappade, nöjda och glada. Kärleken lyser,, jag ryser när jag ser bilderna, av värme så klart jag!

Svar: Hejsan!
Ja, resan var verkligen lyckad och vi hade väldigt roligt.Vad kul att du känner som att du fått en tripp gratis nu :)) Thihihiii Perfekt!!
Åh, vad snäll du är är.
Tack snälla du ღ ღ ღ
Hoppas du har haft en fin sommar och får njuta av den vackra tid som kommer. Det lovas ☼ sol ☼ i flera dagar
Många kramar till dig från oss alla 💜💜💜
Paula Taxén

Elisabeth

.....forts.......inte bara ryser av värme, blev lite darrig också tror jag, av glädje. Kommentaren stack bara iväg för mig!

En fortsatt fin tillvaro önskar jag er alla!
Kram Elisabeth
Ps. Lilla Fire måste ha längtat efter er och säkert ni efter honom.

Svar: 💜💜💜 Tusen tack Elisabeth och detsamma önskar vi dig 💜💜💜 Jodå och Fire var otroligt glad över att se oss och att åter få komma hem ヅ
Paula Taxén

Marie

Ni är så söta😺

Svar: Tack, vad gulligt ღ ❀✾✾❀ღ
Paula Taxén

Niina

Hei.
Såg igenom filmen.
Vilken fin resa ni gjort.
Ps. öresundsbron ser mäktig ut,har aldrig fått uppleva att köra över den.
Många krramar till er.
Niina i Finland.

Svar: Hejsan!
Ja resan var helt fantastisk och vi hade tur som slapp regnet som bara vräkte dagen efter vi kom hem!
Öresundsbron var verkligen en sevärdhet. Gigantisk!!Visste dock inte att man skulle färdas även under vatten i en tunnel under jord..men det gick ju det med :)
Danmark och Köpenhamn kan vi verkligen rekommendera.
Ha en fortsatt fin sommar, ja den är ju inte över ännu, känns det som.Varmt och härligt åtminstone idag :))
Kramar från oss allihop ღ ❀✾✾❀ღ
Paula Taxén

Ingela F

Hej! Vilken fantastisk stund när jag fick se dessa fina bilder och den underbara musiken,blev nästan som en meditation.Det här får vara som en liten semester för mig också eftersom vi inte kommer iväg nånstans i år.Ha det så jättebra .Kram

Svar: Tack så jättemycket 💜💗💜💗💜 Hoppas att det är bra med dig och hoppas att värmen håller i sig.Underbart med värme :) Ha det bra du med !Kram kram
Paula Taxén

Anonym

Kram familjen från Katarina i Sundsvall.

Anonym

Kram familjen från Katarina i Sundsvall.

Svar: 💜💗💜💗💜 Kram till dig med Katarina från oss 💜💗💜💗💜
Paula Taxén

Sanna

Kära familjen Taxén!
Vilken fantastiskt fin och varm film jag nu fått se! Helt underbar musik till dessutom. Jag blir väldigt berörd
Jag har nu följt era bloggar (din och fina Carolines) sedan februari i år. Ramlade över Carolines blogg då min kära man Tobias den 13:e februari fick det fruktansvärda beskedet hjärntumör! Från ingenstans till djupt djupt mörker för vår familj..39 år med två fina flickor på 11 samt 13 år. Era bloggar har kännts lugnande för mig att läsa, ni har en sådan enorm värme och kärlek till varandra hela familjen. Caroline ligger 6 månader före i behandling. Tobias har med opererats höger pannlob, astrocytom 3...genomgått strålning samt cellgifter,

Sanna

Kära familjen Taxén!
Vilken fantastiskt fin och varm film jag nu fått se! Helt underbar musik till dessutom. Jag blir väldigt berörd
Jag har nu följt era bloggar (din och fina Carolines) sedan februari i år. Ramlade över Carolines blogg då min kära man Tobias den 13:e februari fick det fruktansvärda beskedet hjärntumör! Från ingenstans till djupt djupt mörker för vår familj..39 år med två fina flickor på 11 samt 13 år. Era bloggar har kännts lugnande för mig att läsa, ni har en sådan enorm värme och kärlek till varandra hela familjen. Caroline ligger 6 månader före i behandling. Tobias har med opererats höger pannlob, astrocytom 3...genomgått strålning samt cellgifter,

Sanna

Kära familjen Taxén!
Vilken fantastiskt fin och varm film jag nu fått se! Helt underbar musik till dessutom. Jag blir väldigt berörd
Jag har nu följt era bloggar (din och fina Carolines) sedan februari i år. Ramlade över Carolines blogg då min kära man Tobias den 13:e februari fick det fruktansvärda beskedet hjärntumör! Från ingenstans till djupt djupt mörker för vår familj..39 år med två fina flickor på 11 samt 13 år. Era bloggar har kännts lugnande för mig att läsa, ni har en sådan enorm värme och kärlek till varandra hela familjen. Caroline ligger 6 månader före i behandling. Tobias har med opererats höger pannlob, astrocytom 3...genomgått strålning samt cellgifter,

Sanna

Kära familjen Taxén!
Vilken fantastiskt fin och varm film jag nu fått se! Helt underbar musik till dessutom. Jag blir väldigt berörd
Jag har nu följt era bloggar (din och fina Carolines) sedan februari i år. Ramlade över Carolines blogg då min kära man Tobias den 13:e februari fick det fruktansvärda beskedet hjärntumör! Från ingenstans till djupt djupt mörker för vår familj..39 år med två fina flickor på 11 samt 13 år. Era bloggar har kännts lugnande för mig att läsa, ni har en sådan enorm värme och kärlek till varandra hela familjen. Caroline ligger 6 månader före i behandling. Tobias har med opererats höger pannlob, astrocytom 3...genomgått strålning samt cellgifter,

Anonym

Oj, ser att mitt inlägg kom 3 ggr...nåväl, vill bara säga att jag tycker väldigt mycket om att läsa era bloggar, de är så varma och fina, jag hoppas innerligt att det går bra för både Caroline och min Tobias, tänker jättemycket på er. För vår del är nu 1:a behandlingsomgång avklarad, av 6 st, så resten av året blir det cellgifter. Många kramar Suzanna ❤️

Anonym

Oj, ser att mitt inlägg kom 3 ggr...nåväl, vill bara säga att jag tycker väldigt mycket om att läsa era bloggar, de är så varma och fina, jag hoppas innerligt att det går bra för både Caroline och min Tobias, tänker jättemycket på er. För vår del är nu 1:a behandlingsomgång avklarad, av 6 st, så resten av året blir det cellgifter. Många kramar Suzanna ❤️

Anonym

Oj, ser att mitt inlägg kom 3 ggr...nåväl, vill bara säga att jag tycker väldigt mycket om att läsa era bloggar, de är så varma och fina, jag hoppas innerligt att det går bra för både Caroline och min Tobias, tänker jättemycket på er. För vår del är nu 1:a behandlingsomgång avklarad, av 6 st, så resten av året blir det cellgifter. Många kramar Suzanna ❤️

Paula Taxén

Åh tusen tack alla Ni som skriver så fina kommentarer💜💜💜Tack snälla🙏👼🙏Det var en helt fantastiskt mysig resa och jag kan varmt rekommendera Danmark och Köpenhamn👍Lilla Fire bodde på hunddagis och trivdes också bra då han fick bo ihop med en chihuahua flicka💗💗💗Läser alla era kommentarer och ja det är så himla fint av er att ge så mycket positiv feedback.Berörs av att ni berörs och läser även det du Sanna skriver.Blir så himla ledsen över att även ni drabbats😢Jag och vi förstår verkligen det ni går igenom.Men samtidigt blir jag glad att min och Carolines bloggar kan ge dig och er något.Att finna lugn som du skriver, att hitta någon och några därute som kan trösta som kan förstå.Vi har kanske inte svaren hur man göra, hur man ska agera, vad man kan göra osv osv...Men jag blir glad åt att våra kan ge någon inspiration, vägledning och tips..Vi slutade aldrig leva och vi fortsätter leva..Varje dag💪Vi skapar liv i livet och vi gör det bästa av varje stund.Medvetet.Det finns så mycket fint däute och runtomkring oss som man inte vill gå miste om.Vissa dagar ibland flera dagar är jobbiga.. Men om så bara en liten stund av stunden lyckas bli bra ja då är även den stunden värdefull.Ta därför vara på stunder inte bara dagar.Allt vi gör blir till minnen💗Ni har en tuff tid framför er Sanna.Men gör bara allt sådant ni orkar och även små saker är otroligt värdefulla.Orkar din man inte vara uppe ja då kan ni spela kort eller spel i sängen.Och en sak.Gråt och gråt tillsammans men så fort ni kan skratta ja skratta då så ofta ni kan👼Livet som svårt sjuk är fruktansvärt, men det går att skapa ett liv.Ge aldrig upp och lev och njut av varje dag.Förlora inte tid på oro, använd tiden till allt annat.När oron ändå kommer, prata med varandra.Var öppna.Men glöm inte art ingen kan med säkerhet veta vad som händer imorgon.Eller vad som kommer att hända i framtiden.Vilka framsteg som görs.Vilka forskningsmirakel som kommer.Men det vi vet är att vi kan försöka påverka det lilla, det som händer här och nu.Och varje liten sak som görs i positiv anda, hjälper även den som är sjuk.Sänder er gigantiskt många kramar💜💜💜💜💜💗💗💗💗Och jag knäpper mina händer och ber även att ni ska få styrka och ork och att änglarna vakar över er🙏👼🙏 Kramar från mig och min lilla familj 💜💗💜💗💜

Anonym

Åhh tack kära underbara du! Tårarna rinner nerför mina kinder! 🙏🙏💗💗💗 du har så rätt i mycket, aldrig ge upp, nej det gör vi inte och pratar gör vi mycket även om det är svårt många gånger. Jag/vi ber för er också🙏❤️ Många kramar Suzanna

Svar: ღ ❀❀❀ ღ Tack själv, fina du!Många kramar från mig och min familj ღ ❀❀❀ ღ
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress