•*♡*•Tjenixen alla fina •*♡*•

Åh,denna dag har varit sådär helt fantastiskt!
Känner mig fortfarande helt spacad och överglad av alla härliga skratt.
Tänk vilka härliga minnen man får ♡
Min fina kusin Jaana och hennes familj från Göteborg kom nämligen och hälsade på.
Jättegoa människor som verkligen sprider glädje.
Jag älskar att skratta och det gjorde vi verkligen. Och vi hann med väldigt mycket trots att de skulle vidare sedan, till Stockholm och ta båten över till Finland.
Ja, en underbar dag har vi haft och, ja, sådana här dagar, de ger så otroligt mycket.
Det berikar en på alla plan.
Allt kändes så fint och jag är otroligt tacksam över att ha så många fina människor i min närhet ♡
Tack för denna dag ♡

Morgonen började med en god kopp kaffe ur Carolines fina koppar hon köpt från Paprika till mig och Torbjörn
Se så fina
Och här är en bild på våran söta dotter Caroline 
Jag köpte faktiskt en söt rosa uggle -kopp till henne med, från samma butik :))
Javisst och krollliljorna blommar. Liljebaggarna har inte lyckats tugga i sig allihop!
Ja, just det.. Det kanske jag kan berätta..
Häromdagen bankade vi upp lite gärdsgårdsstolpar i en blomrabatt och trädde sedan upp ett mönster av björntråd mellan,så att blommorna ska få lite stöd.Smart eller hur :)) Vet inte vart jag får alla mina idéer ifrån thhihihiii men de funkar. 6 stolpar och så gör man ett mönster av vit björntråd.Så då kan liksom växterna växa upp mellan de olika rutmönstren och samtidigt få stöd, då det regnar, för annars faller blommorna till marken. Vi använder givetvis blomstöd också , men har man mycket blommor och många blomrabatter..så ja, då blir nya idéer användbara :)
Japp lite krångligt kanske att förstå hur det hela ser ut och hur jag menar, men det blev i alla fall bra.

Javisst och så kom då det härliga glada gänget från Göteborg
Smiiiile !!!
Det är Caroline som paparazzi fotar uppefrån balkongen thihihihiii
Lilla jag , Jaana , Magnus och Jakob 
•*♡*• Så  himla goa och fina ni är •*♡*•
Min fina kusin Jaana och jag
Och en av deras söner .. Jakob,, som var så snäll och hade koll på vår busiga hund
Vackra Caroline
Hoppeli hopp :))  Än finns spänsten kvar!!
Torbjörns älg och rådjurstek smakada gudomligt gott tillsammans med potatisgratäng,
lite kokta ärtor, syltlök och svartvinbärsgelé till. Mums mums mums!!
Och pricken över i:et var Carolines goda efterrätt..marängsvissen.. Gud så gott med riktigt sådär
söta och goda jordgubbar. Imorgon tror jag våra egna blivit mogna, så det blir spännande att smaka hur de smakar!
Och så fick vi presenter också!
Min moster Raija hade stickat sköna fina sockor till Caroline som hon ser fram emot att använda när det blir kallare. Det är så skönt att sätta på sig såna där snygga sockor när man är frusen om fötterna.Och så fick vi ett sött kort också med gulligt budskap ♡ Ett jättefint ljus som låg i en sån snygg förpackning fick vi också, denna från Jaana och hennes familj 

Titta så sött!! Åh, det kommer att dofta gott och bli sådär mys mysigt när man tänder det.
♡ Tack snälla allihop ♡ Jättegulligt!!

En solig och fin dag har det varit och ja, så lyckad på alla sätt och vis.

Passa på att njuta av sommaren, för snart är det märkligt nog höst igen...
Önskar er en jättefin fortsättning på sommaren från mig och min lilla familj.

Kramis ♡♡♡
 
 
 
 
 
Eva A

Kramiz till din fina familj o släkt och ha en skön sommar, om den nu kommer :)

Anonym

Fina foton!!!! Kram Gunsan

MH

Godmorgon från Österlen. Vilka underbara foton du bjuder på både i detta inlägget och förra, Ni har verkligen paradiset på jorden med er trädgård, så underbart vackert. Va fin Caroline är i sitt hår, har det växt ut så fantastiskt? hon är en pärla.
Fortsätt njuta av allt vad livet och naturen bjuder på det är ni så värda.

Kram/MH

Paula Taxén

Tack snälla underbara bloggläsare för era supergulliga kommentarer 💗💜💚💛Önskar er alla en härlig sommar och njut av varenda sekund.Sommaren är ju så kort!Många många kramar till er Alla💗☀️Från mig och min lilla familj

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress