11 oktober 2015

Sängläge

Allmänt

Tjenixen 💕

I några dagar har jag känt att jag haft ont i halsen och javisst, idag brakade det igång ordentligt.
Då feber gjort att jag fått inta sängläge ,ivrigt tuggande och knaprande på Vics,passade jag på att
läsa alla de otroligt många meddelanden ni sänt.
Likaså plingar det titt som tätt i Carolines mobil
och hon har under dagen försökt och jag tror lyckats svara de flesta av er ღ 
Tack snälla underbara ni för all den kärlek och omtanke ni sänder
🍃💚🍃💚🍃💚🍃
 
Efter att så otroligt många skrivit till oss och frågat oss om Caroline har någon insamlingsfond ,
uppmanat och önskat att vi ska starta en sådan, 
så tog vi imorse beslutet att starta en insamling till vår dotter.
Ni kan läsa om den här nedan.
Facebookgruppen heter Hjälp vår dotter Caroline Taxén
Du hittar den antingen genom att klicka på länken ovan eller på länken här nedan
https://www.facebook.com/groups/445771268962887/

Caroline blev mycket rörd över detta och delade detta både på FB och Instagram 
ღ ღ ღ

Varmt tack till alla er som redan kontaktat Caroline .
Ser på vår dotter och hur hennes ögon vattnas.

Börjar själv gråta..
Hur ska jag och Torbjörn någonsin kunna tacka er alla. 
 





Sanna

Hej kära Paula!

Krya på dig kära du! Jag ska gå in och skänka en slant jag med! Jag hoppas andra hade gjort detsamma för mig❤️ Det är det minsta man kan göra när någon så väl behöver det. Många många kramar Paula till er alla i familjen frpn min lilla familj i Borås. Vi kämpar på med vår hjärncancer med. Kram❤️❤️❤️

Svar: Tack underbara du 💕🌿💕Åh, kära du, att du ens orkar tänka på oss i er situation. Jag gråter.
Tårarna rinner och jag kan inte hejda de.
Känner bara att mitt hjärta blir så ledsen.
Sänder dig och Er den största kramen som finns 💕💕💕💕
Du och så många nu finns med mig i mitt hjärta och mina böner.
Miljoner styrkekramar till dig och er familj 💪 💪 💪
Paula Taxén

Anonym


hej där

krya på dig

Svar: Tack snälla 💕🌿💕
Paula Taxén

Elisabeth

Krya på dig Paula, vila och ta den tid du behöver för att pigga på dig vännen!
Ni är den mest fantastiska familj jag lärt känna, om än bara via bloggen men det är verkligen inte bara.
Så otrolig starka och handlingskraftiga ni är tillsammans, ni kommer att hitta en "lösning" och insamlingen hjälper till,
Så många vill hjälpa er !
Styrkekramar till er alla fina !
Elisabeth


Svar: Tack fina du ღ ღ ღInsamlingen har nu nått fantastiska 18,445 kr 💓
Det är helt otroligt!
Tack snälla snälla du för ditt stöd ღ ღ ღ
Kramar från oss alla
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress