Hejsan alla underbara bloggläsare •* ♥ ღ •*♥ ღ • ღ •* ♥
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev, men nu är jag tillbaka.
Sommaren har varit helt fantastisk och jag hoppas ni haft en supersommar allihop❤
Juli månad är goodbye och augusti månad är på väg mot sitt slut också.
 
Men jag vill ändå förflytta mig tillbaka till juli och skriva ner lite minnen på min blogg
och dela med mig till er.
 
Detta första inlägg av flera, som kommer att komma 👍✨
handlar om min födelsedag.
 
Jag fyllde nämligen 47 år den 31 juli  och
min söta älskade lilla famij överraskade mig på alla möjliga vis.
  Det blev tårta 
och på morgonen en god frukost på sängen.`•.☆ 
och ännu mer presenter, än de som jag redan fått (✿◠‿◠)  
Sedan packade vi lite grann, för vi skulle åka till ett hotell i Stockholm.
Fire hade gärna velat följa med som ni ser, men han fick bo på hundhotell
men det var inte alls synd om honom, för han hade jättekul där med massor av hundkompisar.
Han tycker det väldigt roligt att leka med andra hundar.
 
Innan vi åkte till hotellet var vi till Kista för lite shopping och det är alltid kul.
Vackra Caroline är så söt i sin sommarklänning och visst är hon lång!
Eller kanske är det jag som är kort thihihihiiiii ..
Man kan inte tro att jag ändå är 1.67..men Caroline är 1.80
och det syns ju tydligt :))
 
Efter lite god lunch osv. så for vi sen till hotellet Kista Victoria Tower 
Hahhaaaa..måste lägga in den här bilden ㋡
Ni förstår jag är lite så perfektionist....och jag såg att gardinen hade lossnat från en krok
och jodå, det där måste fixas liksom hahaaaa
En vacker utsikt blir vackrare om helheten är perfekt. Eller vad säger ni.
Visst håller ni med :)))
 
Caroline och Torbjörn hade verkligen ordnat och fixat med allt möjligt.
Bland annat med bubblande vin
,choklad, ost, kex och marmelader som vi mumsade i oss 
medan TV:n stod på och där det visades en jättemysig film.
 
Japp och så tog vi det lite lugnt ,chillade och bara njöt av att vara och så bytte vi om och
en ny överraskning väntade ♫•*ღ •*✿ 
Lilla jag ombytt och klar
Söta Caroline ♡✿✿✿♡ 
Min älskling ❤❤❤
Så lycklig över att ha en så underbar man och dotter 💕♡ 💕♡ 💕♡ 💕
Nu kunde tiden stanna tycker jag ✿◠‿◠) 
Viken dag och vilken kväll!!!
Massor av roliga saker hände, massor av gädje och skratt , dryck och mat...
Ja ni ser ju själva ♡♡♡
Säger bara WOW!!!
Hur kul är det inte att vara kvällens mittpunkt och jag blev tillochmed
gratulerad av andra hotellgäster ♡♡♡
Är så enormt lycklig över att få uppleva detta tillsammans med de jag älskar mest ♥¸.☆¸.✿¸.☆¸.✿¸¸♥
 
Vill också passa på att tacka den trevliga personalen på hotellet som gjorde vår vistelse så
trevlig och fin.Varmt tack  💕 ✿💕 ✿💕
 
 
 
 
 
 
lenamamsen

Grattis i efterskott fina vackra Paula😍🍾🌹. Härligt att bli uppvaktad så fint, det är du värd. Kul att få se lite bilder ifrån eran lilla tripp. Nu smyger sig hösten närmare men jag älskar hösten. Många kramar till dig och din familj😍😍😍

Svar: Varmt och hjärtligt *•♡ TACK *•♡ Lenamamsen ✿◠‿◠) Tänk ett tag var det ju riktigt kallt men nu känns det som att sommarvärmen återvänt och det känns härligt. hösten är vacker tycker jag också..om den inte regnar bort, så låt oss hoppas på en varm och skön höst innan vinter kommer. Massor av kärlek till vackra dig ♡✿✿✿♡
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress