Hejsan pÄ er alla underbara blogglÀsare.
 
IkvÀll kommer ett program pÄ TV som jag sÀkert tror att mÄnga av er vill se,
 
I det programmet ser jag att  bland annat din dotter ,Sofie Cammero,
kommer att medverka, Christina, och berÀtta om sin tvillingsyster Malin,
din andra dotter ,som dog i hjÀrncancer 
Med sorg i hjÀrtat förstÄr jag den smÀrta det Àr att förlora sitt barn
och sin syster och vĂ€n 💕🌿💕
 
Jag har sett att du besöker/ besökt min blogg dÄ och dÄ och Àven skrivit till mig
och det Ă€r sĂ„ fint , starkt och omtĂ€nksamt av dig Christina♡
 
Jag önskar er allt gott pÄ denna jord och all lycka, till din dotter, som ska medverka i TV.
HÀlsa henne att inte vara nervös och att vi tÀnker pÄ henne och sÀnder henne 
massor av kramar och styrka.
Vi sjÀva i vÄr familj har valt att inte se programmet.
Det Àr för smÀrtsamt dÄ vi sjÀlva Àr mitt i allt .
Vi vill ÀndÄ fÄ sÀnda er alla som medverkar i programmet och till alla er
som kĂ€mpar, en giganstisk K💕R💕A💕M
 
En stund i taget, dÄ sekunder blir till minuter och en ny dag , Äter blir till en ny,
kÀmpar vi pÄ och tar tacksamt och ödmjukt vara pÄ livet.
 
Och trots att bÄde vi och mÄnga mÄnga andra förlorat,
de vi Àlskar i cancer, sÄ sÀnder vi ÀndÄ er styrka att orka kÀmpa vidare.
Mirakel hĂ€nder! Ge ALDRIG upp 💕💕💕💕
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
Christina

Åhhh... Tack fina du.. FörstĂ„r att er situation gör det svĂ„rt att titta pĂ„ program som detta..💖 Det var en svĂ„r kvĂ€ll men samtidigt var den sĂ„ otroligt fylld av sĂ„ mycket kĂ€rlek och möten med sĂ„ fantastiska mĂ€nniskor... Stor kram till er alla💖 Ta hand om er och hoppas att fina Caroline snart mĂ„r bĂ€ttre💖💖💖😘

Svar: Hejsan Christina 🌿❀🌿
Vad bra att er kvĂ€ll blev sĂ„ fin ♡♡♡
Jag kanske sÀtter pÄ nÀtet en dag och ser pÄ programmet i efterhand
och dÄ kan jag kanske se bÄde dig och din dotter ocksÄ.
Att dela bÄde sorg och smÀrta,men Àven stunder av glÀdje
och skratt , ja det Àr sÄ fint.
Alltid orkar man dock inte, men det Àr fint att man dÄ kan se tex.
TV-program i efterhand.
Tack för din gulliga hÀlsning och jag sÀnder dig
och din familj en jĂ€ttestor kram frĂ„n mig och min familj💕💕💕💕
Paula Taxén

Nomy

TÀnker pÄ er! KÀrlek. LÀngtar tills nÀsta inlÀgg paula!!!

Svar: Åh, vad gullig du Ă€r ♡♡♡ Det kommer ett nytt inlĂ€gg alldeles strax ✿◠‿◠)
Kramis frĂ„n lilla mig♡
Paula Taxén

Nomy

TÀnker pÄ er! KÀrlek. LÀngtar tills nÀsta inlÀgg paula!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress