Tjenixen👋🏻❤️
 
 
Tiden flyger iväg och snart får vi säga farväl även till
🍂oktober 🍂
Ute är det sådär höstkyligt och Fire myser hellre med mig i min mysdress än vill gå ut 🐾
Och jag förstår honom!
Jag njuter också av att se på TV och äta god mat ( här lite ugnsstekt lax med egenodlade mixrödbetor av olika slag och sorter 👍🏻och till det lite ekologiska svenska korgryn och en god kall sås av créme fraîche,citronpeppar,gul lök, kaviar, majonäs och dill😋
Och så ska det vara massor av tända ljus överallt✨
Den lilla söta snöbollslyktan hittade jag för bara 10kr ! på Helping Hand i Uppsala.
Japp och nu när hösten övergår till vinter blir det också tydligt hur huden förändras. I alla fall min hy är känslig.
Lite torrare,fnasigare och rödlättare blir den ☺️och den varma torra luften inomhus hjälper nog till att det blir så,
då både vedspis och luftvärmepumpen går för fulla muggar.
Därför har jag bytt Shiseidos créme (Shiseido Mousturizing Gel Cream 40ml.) som jag haft och också La Roche Posay Toleriane Ultra 40ml. mot Maria Åkerbergs Face Lotion Moist 👌🏻👌🏻👌🏻
Jag beställde den från finamig.se och jag är jättenöjd!! 
Produkterna var jättefint inslagna och dessutom fick man en liten gåva 💕 i form av en body lotion✨
Är verkligen förvånad över hur bra min hud reagerade på Maria Åkersbergs face lotion moist( ansiktskräm )
Känns nästan som man får ett litet facelift på köpet 😀👏🏻
So long ,so good🤗
Är även lite nyfiken på deras övriga produkter..såsom ansiktsrengöring och ansiktsvatten ..och får se om jag vågar prova på de med  👀
Javisst och medan det åter doftar otroligt gott från köket  😋 så tänder jag ännu ett ljus och njuter av tisdagskvällen.
 
Önskar er alla en fortsatt fin kväll!
Kramis från lilla mig ❤️❤️❤️ 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress