Hej igen ❀
 
Septemberdagarna gĂ„r fort, en efter en och snart Ă€r vi i oktober och ute faller löven, i takt med att graderna sjunker🍂
Det Àr tur att höstastern blommar Ànnu
liksom rosenskÀrorna
och rosenstavar 
Även hortensior i olika fĂ€rger skĂ€nker höstglĂ€dje och har ni trĂ€dgĂ„rdshortensior i krukor ,sĂ„ plantera gĂ€rna ner de i jorden för dĂ„ blommar de nĂ€sta Ă„r igen 🌾
 
Den svÄra torkan gjorde dock att mÄnga blommor förblev 
oblommade, dÀribland mÄnga lökar som bestÀmde sig för att sova vidare. 
Hade tÀnkt mig att Kiev gladiolusarna skulle vara i full blom nu,men de blev bara blad utan blommor.
Kanske kommer de nÀsta Är.
 
NÀr hösten kommer sÄ piggar det upp att gÄ pÄ ett riktigt hÀrligt party!
Javisst, Torbjörn och jag Ă„kte ivĂ€g till Tyrol i Stockholm tillsammans med en busslast vĂ€ldigt trevliga mĂ€nniskor frĂ„n hans arbete och gick pĂ„ Mamma Mia Party 🎉 
Lilla jag i mina nya glasögon â˜ș
Jag har 3 olika ..sÄ att jag ser bÄde pÄ lÄngt och kort hÄll.
Kul nÀr man kan byta.
Jag har köpt de pÄ Synsam.
Dessa heter Skaga och Àr ett svenskt mÀrke.
De Àr ocksÄ svagt grÄtonade i glasen. 
Torbjörn ❀
Vid ankomsten bjöds man pĂ„ lite goda drycker😉
och lokalen var jÀttefin med bord utrspridda bÄde pÄ nedre och övre plan.  
Det var en helt fantastiskt grekisk fest med jĂ€ttegod 3 rĂ€tters mat och hĂ€rlig ABBA musik och underhĂ„llning đŸŽŒđŸŽčđŸ„đŸŽ€đŸŽș🎾som vi verkligen kan rekommendera!
Och tĂ€nk att fĂ„ dela detta tillsammans med jĂ€ttetrevliga mĂ€nniskor đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»LĂ€ngst ner till höger pĂ„ bilden ser ni Michalis Koutsogiannakis,som medverkade i showen.
Och honom kÀnner ni kanske igen ,dÄ han Àven varit med i mÄnga filmer sÄsom:
Det var en hel del eller hurđŸ‘đŸ»
Jag har faktiskt nĂ„gra bilder pĂ„ just oss 2 ,som togs nĂ€r vi kom in till Tyrol, i entrĂ©n, men de fĂ„r nog förbli privata😂
Torbjörns VD ,Sölwe Petterson och hans fru Anita ❀
Fantastisk underhĂ„llning ✹✹✹
Susanne Eriksson in actionđŸŽ€đŸŽŒtillsammans med Anki Albertsson đŸ’ƒđŸŒ
Ja, ni och hÀr ser ni Àlskade Torbjörn och mig med lÀsglasögonen pÄ. De Àr frÄn Ralph Lauren.
Det var verkligen en super, super hĂ€rlig kvĂ€ll💕
Har ni inte varit och sett Mamma Mia the Party Ă€nnu, ja dĂ„ tycker jag att ni ska göra det,för ni kommer ha en suverĂ€nt underbar kvĂ€ll och natt. Showen hĂ„ller ju pĂ„ frĂ„n ca 19.30 -24.00 đŸ’ƒđŸŒđŸ•șđŸŽŒđŸŽ‰
 
Japp och nĂ€r man haft sĂ„hĂ€r kul ja dĂ„ hoppas man pĂ„ att morgondagen blir lika bra den ocksĂ„đŸ™đŸ»
DÄ ska jag nÀmligen dra ut en visdomstand som sitter galet.Det ska göras av en kÀkkirurg.
Önskar mig dĂ€rför sjĂ€lv lycka tillđŸ™đŸ»đŸ€
 
Ha en fortsatt fin dag allihop❀❀❀
 
 
 
Marie

Roligt att se, feststÀmning. FörstÄr att ni hade kul. Kanske ser jag mama Mia show. Har sett mama Mia i London för lÀngesen, dÄ vi blev bjudna av arrangörerna dÀr, genom jobbet. Fantastisk förestÀllning. Men detta Àr nÄgot annat, förstÄr jag. Oroa dej inte för tanden, gjorde en likadan operation för flera Är sen, ont en dag efterÄt, sen lugnt. / Kram Marie

Paula Taxén

Hejsan🌾💕
Vad hÀftigt att gÄ pÄ Mama Mia i London!
Det mĂ„ste ha varit en minnesvĂ€rd upplevelse đŸ‘đŸ» Har du möjlighet sĂ„ gĂ„ pĂ„ detta med för du kommer inte Ă„ngra dig. Tack rara du,för peppningen.Nu Ă€r det dagsđŸ’ȘđŸ»Kramis frĂ„n mig❀

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress