God söndagsmorgon 😍
 
Nu går jag verkligen i väntans tider!
Ska krokusen slå ut idag eller inte?
Jag chansar på JA! och därmed kan jag datera vårens ankomst till 8 april 🌞
Temperaturen ska nämligen komma upp i 12 grader idag sägs det, och kommer bara solen fram ja, då slår nog de vackra krokusarna ut i blom ✨
Man ser små vårtecken lite varstans och scillorna ja, de breder ut sig överallt ( både i rabatter och på gräsmattan ) Det tar nog inte lång tid innan tulpanerna blommar också🌷🌷🌷om de får vara ifred från rådjur och harar förstås!
 
Veckorna går och vi med den.
Vi fyller livet med liv och själen med kärlek och energi ❤️
Det var som att kläs i, med och av K❤️Ä❤️R❤️L❤️E❤️K 
när vi hälsade på min moster Pirkko och hennes man Antti häromdagen. Även min kusin Marita var där ❤️ 
Det var helt underbart att också få träffa min moster Raija och morbrors fru Hilja, som var på besök från Finland  
❤️❤️❤️ 
Alla dessa människor fyllde oss som sagt med så mycket  kärlek och det är bara så härligt.
Det känns precis som att när någon lyfter en, när man inte längre orkar gå ❤️❤️❤️
Varmt varmt tack till er alla🙏🏻
 
Vad har hänt mer?
Jo, Caroline kämpar på med svår huvudvärk och ljus och ljudkänslighet och solglasögonen åker fram, titt som tätt vilka hon sedan bär även inomhus.
 
Men däremellan, mellan smärtorna och oron och vetskapen om vad som väntar, ja, där kämpar vi på ❤️ TILLSAMMANS ❤️ och tar emot varje sekund av liv och gör något av den.
 
Vi har därför varit på bland annat Antikmässa 🤗
Jag, Caroline, Vedrana och Milka ❤️❤️❤️
 
Caroline och Vedrana ❤️❤️❤️❤️
 
På Antikmässan fanns mycket att se på och vi hittade som vanligt några små saker som vi sedan släpade med oss hem 😊
Milka hittade flera fina designskålar med mera till ett bra pris och ja, jag hittade några små saker billigt👍🏻
En vas/ urna från England för 40 kr, små söta fat från Norge med guldkant för 30kr och en stor krok för 40 kr🤙🏻
 
Jag tror det måste vara minst ett 20 års jubileum för min och Milkas del, för vi har nästan gått på Antikmässan varje år, förutom om vi varit sjuka eller något annat hänt.
 
Caroline och Vedrana var inte kvar så länge utan gick hem till Vedrana och hennes pojkvän Simon istället och fikade och hade trevligt. Att ha så nära och fina vänner som man känt en stor del av sitt liv, det är verkligen helt underbart ❤️❤️❤️ Tack för igår ❤️❤️❤️
 
Idag kommer Carolines vän Beatrice och hälsar på med sin söta son 😍 Det ska bli jättmysigt att få träffa dem❤️
 
Sedan ska vi försöka omplantera tomater, paprika och pelargoner, vilka växer så det knakar 🌱🌿
 
Hoppas ni får en jättefin fortsatt söndag också 💖
Kram från mig och min lilla familj!
 
Anonym

Det spirar verkligen hos dig det är underbart, vi har fått vår nu efter en lång och hård vinter. Blommorna de sticker upp i rabatterna och man blir glad i själen och kroppen. Sådan vas/urna har jag också haft i min ägo men jag tappar så mycket så den har fått kastas tyvärr.
Varje gång jag ser er vackra dotter blir jag illa berörd varför ska hon ha en sån obehalig sjukdom hon som är så ung och fin. Ska de inte snart operara henne, att gå så länge med nåt sånt är ju oroligt och ha det så.
Ha en fin söndag. Kram/MH Österlen

Anonym

Hej familjen. Tänker på er titt som tätt. Ge den förbannade cancern en rejäl smäll för evigt. Önskar er därefter en helt underbar vår.
Hälsningar
Katarina i sundsvall

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress