Hej pĂ„ er allesammans💖
 
SöndagskvĂ€llen gĂ„r sakta mot sitt slut och en helg full av Carolines födelsedagsfirande likasĂ„ đŸŽ‚đŸ’đŸŽ‰đŸŽŠđŸ’«
Tack för alla fina födelsedagshĂ€lsningar till Caroline och alla fina kommentarer ❀❀❀
 
Det ena avlöser som vanligt det andra och jag sjĂ€lv har haft bĂ„de vĂ€ldigt ont i örat och ett fullkomligt lock som gör att jag hör sĂ€mre. Även svullna lymfkörtlar och jag har kĂ€nt mig risig och dĂ€rför fĂ„tt besöka doktorn. Trots att jag inte Ă€r ett dugg tĂ€ppt i nĂ€san eller förkyld, fick jag nĂ„gon spray att spruta i nĂ€san, men den har ju inte hjĂ€lpt ett dugg, utan vĂ€rken Ă€r istĂ€llet Ă€n mer jobbig. Det har runnit vĂ€tska ur örat och smĂ€rtan har spridit sig vidare lĂ€ngs sidan av örat och sidan av halsen. Jag blir ömsom svettig och kokhet och Ă€r jĂ€ttetrött, sĂ„ det lĂ€r vĂ€l vara nĂ„gon inflammation av nĂ„got slag. Böjer jag huvudet sĂ„ gör det jĂ€tteont i örat ocksĂ„.
Men, men, the show goes on” 😊đŸ’ȘđŸ»
Och det Ă€r vi vĂ€ldigt duktiga pĂ„ ❀
 
Vi har haft otroligt mysiga firar-dagar, med mycket glÀdje och kÀrlek och jag delar med mig av lite bilder.
Älskade Caroline ❀❀❀❀❀❀
Blev sĂ„ rörd av nĂ€r jag hittade denna tavla i en butik och orden...Ă„h, sĂ„ fina och Caroline blev ocksĂ„ jĂ€tteglad❀
En del av pengarna för varje sĂ„ld tavla, skĂ€nker företaget till BarncancerfondenđŸ‘đŸ»Â 
Hipp hipp hurraa, nu Ă€r Caroline 24 Ă„r 🎉
Caroline och min pappa ❀
Vi hade ocksĂ„ en frĂ„gesport och det fina med allt var att alla vann pris😊 Vad vann de ? Jo, lite vackra blomfrön frĂ„n Blomsterlandet ✹
Vi bjöd Ă€ven pĂ„ mat i form av en buffĂ© med bĂ„de vegetariska och animaliska rĂ€tter đŸœ  SvĂ€rmor Ă€r vegetarian, men det var kul att de vegetariska rĂ€tterna uppskattades av alla andra medđŸ‘đŸ»
Och hade vi ju tĂ„rta förstĂ„s 😋😋😋😋
Min pappa och hans gulliga fru, sov över och dagen efter Ă„t vi en sĂ„dan dĂ€r riktigt god söndagsfrukost och Caroline ja hon fick Ă€ta opp den supergoda hemmagjorta tĂ„rtbiten som blivit kvar 😘Mmmmmums!
 
Stort varmt tack till er alla som förgyllde Carolines dag och vÄr familjs dag
đŸ’–â€ïžđŸ’–â€ïžđŸ’–â€ïžđŸ’–â€ïžđŸ’–â€ïžđŸ’–â€ïžđŸ’–â€ïžđŸ’–â€ïž
 
En vĂ€ldigt glad och tacksam Caroline i bild, fĂ„r avsluta detta inlĂ€gg ❀
 
Kram frĂ„n oss 🍃đŸŒș🍃
Susanne đŸ˜»

Vilken underbar dag.
Minnen att lÀgga i livets ryggsÀck.

Önskar dig en hĂ€rlig vecka

đŸ’žđŸ˜»

Er 24-Ă„ring!

OvĂ€rderlig kĂ€rlek!! Älskar er sĂ„Ă„Ă„!! Det var en fantastiskt födelsedag, men Ă€ven en fantastisk helg med slĂ€kt som firade mig!! ❀❀

Ingela

Grattis fina Caroline! Har en son som fyller den 24:e samma Ă„r som du (alltsĂ„ nu pĂ„ lördag) - och som mamma beundrar jag din kĂ€mpaglöd enormt!! đŸ‘ŒđŸœâŁïžGrattis i efterskott! Kramar đŸ€—

Anonym

Grattis till Dig, fina Caroline! 😃

Anonym

Ljusa, varma tankar till er, ni Ă€r sĂ„ fantastiska! Massa kramar❀❀❀

Anonym

Ljusa, varma tankar till er, ni Ă€r sĂ„ fantastiska! Massa kramar❀❀❀

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress