Hejsan!
 
Viktig information!!!!
 
När man googlar på Caroline kommer det upp hennes förra !! , märk väl , förra,
domän namn carolinetaxen.se 
 
Men, vet ni vad, nu har någon annan övertagit den!!!
Någon som har en webbbutik och säljer skor😮
 
Vi trodde inte det var lagligt,att överta ett personligt namn, men tydligen kan man göra så????
Vår Caroline säljer knappast skor, utan hon studerar på universitet.
 
För att förtydliga detta så är vår
Carolines bloggadress :
 
Det känns obehagligt att någon använder sig av samma namn, då ju Carolines namn är ovanligt och oss veterligen så finns det bara en Caroline Taxén i Sverige.
 
Vem det är som övertagit vår Carolines förra domän namn och använder det till att sälja skor på nätet vet vi inte.
 
Det går heller inte att kontakta företaget eller 
människan/människorna, för det finns inget tel. nr. eller företagsnamn.
Troligtvis är detta ett utländskt företag och vi har tyvärr inte lyckats få fram mer information 
 
På detta vis vill vi ändå upplysa er om att vår Caroline inte på något vis har något med denna webbsida att göra.
 
Kramar //Familjen Taxén❤️
 
 
 
 
 
Ingrid Maria Hanken

Hei Paula,
Jeg leste om din kuldeallergi i går, og at du prøvde å finne andre som lider av det samme. I dag så jeg at Daily Mail har en artikkel om en kvinne som har det samme. Hun heter Kelly Pouwe og bor i Waterloo, Ontario. Du finner artikkelen på dailymail.co.uk , klikk på "Health" på forsiden. Felles kjenne, felles trøst, som vi sier her i Norge.
Vennlig hilsen,
Ingrid

Svar: Hejsan kära du 💖
Är fortfarande helt rörd över det faktum att
du tagit dig tid att skriva till mig🙏🏻
Tårarna rann när jag klickade på länken du sände.
Tårar av lycka.
Tårar av lättnad.
Tårar av glädje , över att någon därute verkligen förstår.
Tack, snälla du❤️

I artikeln kan man precis som du skriver läsa om en kvinna,
boende i Ontario, som har samma sjukdom som jag.
Det är svårt att förstå.
Det är svårt att ta in.
Men såhär ser sjukdomen ut.
Det enda sättet att slippa utslag, ödem,
svullnader och anafylaxi.. är att vistas där ingen typ
av kyla, regn , blåst existerar.
Vår, vinter, sommar som höst.
Jag har lärt mig hur länge jag kan vara ute
och för det mesta går det ganska bra.
För det mesta.
Så även inomhus.
Det får inte bli för kallt.
Aldrig.
Allt måste noga planeras och till slut blir det en vana.
Denna kvinna har haft sjukdomen sedan 2013.
Jag har haft den i över 15 år😥

Under alla dessa år har jag varit fantastiskt duktig på att
göra allt för att försöka undvika situationer som kan ge dessa reaktioner,
planera och göra allt för att försöka slippa de stora allergichockerna.
Det har gått sådär.
Det känns helt otroligt att jag nu,
mer än 15 år senare äntligen får höra att det finns fler,
runtom i världen, som kämpar precis som jag.

Återigen stort varmt tack kära du för din kommentar
och dina fina ord ❤️❤️❤️
Som vi säger i Finland
"Maailma ei ole suurempi kuin miksä me teemme sen"
eller på svenska
"Världen är inte större än vad vi gör den till"

Om någonsin märks det verkligen nu❤️🙏🏻❤️
Varm hjärtlig kram från mig och min familj




Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress