Hej igen 🤗
 
Ibland tuffar dagarna på i sin stilla gång men då och då händer saker utöver det vanliga✨💖
Såsom det gjorde häromdagen.
Det kom ett brev, till mig.
Från Norge.
 
 
Vackra Norge, som jag besökt så många gånger med min familj, då jag var liten. Beskådat de vackra smaragdgröna vattnen och sett kattfiskar simma runt, som uppblåsta taggiga ballonger. Njutit av underbar natur och vackra  serpentinaktiga vägar som gått mellan berg och dalgångar. Och så minns jag människorna, i ert land. Så trevliga, hjälpsamma och glada.
Allt det, ja, det känner jag och minns jag, när jag läser ditt brev Ingrid Maria Hanken💖
Jag känner den där äkta värmen, ärligheten, och medmänskligheten. 
Jag får ta del i en annan människas liv, i ditt , i ert liv.
Det blir som ett möte, i brevform.
Jag känner mig hedrad och samtidigt tacksam🙏🏻Tacksam över att lilla jag, kunnat bidra med någonting.
Tack och åter tack för ditt otroligt vackra brev, som berörde mig djupt. 
Jag kommer för alltid att bära allt det vackra som du skrivit i mitt hjärta och du ska veta att jag verkligen förstår varenda ord av det du skrivit 🙏🏻
Precis som du själv skriver, så vill man inte skriva allt, det som är privat, såhär på bloggen och därför berör jag heller inte heller innehållet, mer än att jag tänker på dig/ er och önskar dig och din familj allt gott och sänder den största kram som finns här på jorden till dig och din familj ❤️🙏🏻❤️🙏🏻❤️🙏🏻
Varm hjärtlig kram //Paula med familj ❤️
 
Anonym

Spännande att följa din

Svar: Tack,kul att du läser min blogg💓
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress