6 januari 2018

S☀️L sidan 📽

Allmänt

 
Tjenixen 💖
 
Medan "Gladiatorerna" ,med bland annat snygg-Eric som han kallas, traskar in på arenan, myser vi i soffan☺️
och äter opp all godis som finns kvar😋
Ja, vi köpte ju godis för vi har varit på bio, jag och Caroline 
Vad såg vi då?
Jo, "Solsidan" och den var riktigt bra!
🌟🌟🌟🌟🌟av 5
 
Den var däremot inte alls vad vi hade förväntat oss, utan sådär lite sorgsen också, mitt i allt roligt.
Jag trodde att det skulle bli 1 h och 45 min. gapskratt,
men nej, det var nog inte bara jag som kände tårarna pressa i ögonen.
Både rygg och stomipåse höll sig lugna och jag kunde,
njuta av filmen, som de andra som satt runtomkring.
Hela biosalongen smackade godis, popcorn och slörprade dricka!
Haha vilket märkligt kollektiv egentligen.
En skrattar till och plötsligt flabbar hela salongen
 
Det är verkligen mysigt att gå på bio och biosalongen var nästan full trots att vi gick kl. 14, en lördag.
Jag trodde alla var hemma och kastade ut julgranen😄
Det ska vi förresten göra imorgon.
Jodå, nu ska all julen minsann tillbaka i sina lådor och askar igen.Nu har jul och nyår varit, så tack och ajöss julgran tills vi ses nästa år 👋🏻🎄
Ja, vi har ju en vit låtsasgran förstås😄
Annars vore det lite märkligt haha 
Packa in en ful torr gran, utan barr, i kartong hahahaaaa
Nej, så tokiga är vi inte😄😄😄😄
 
Hoppsan, nu böts "Gladiatorerna" ut mot "Stjärnor på Slottet " och jodå, det verkar också intressant.
 
Javisst och nu säger jag god fortsatt
lördagskväll allihop ❤️❤️❤️
 
Kramis från lilla mig och min familj
 
 
 
Ingela

Va' roligt att ni var på bio - kom precis själv hem efter ha varit på biobesök med son o svärdotter. Vi såg 'Ted Gärdestad-filmen'. Rekommenderas varmt! 😊Allt gott till dig o din familj!! Och tack för att du uppdaterar så ofta.

MH

Trevligt med bio, och skratta är ju trevligt bättre än att bli ledsen, det har man ju så mycket om i vardagen i alla fall.
Gillade er vita gran jag har en vanlig grön dock ingen äkta tycker dom är så fina. Julen hos mig är nere, gick för fort. Jag har ett ryggskott, skör i kroppen avsaknad av min reumamedicn av en kraftig förkylning/flunsa.
Tycker du är så stark Paula du som drabbats av så mycket, gillar dig jättemycket!
Kram till dig och familjen/MH Österlen

Svar: Halloj❤️👋🏻Ja, det var det och Torbjörn var snäll och körde oss.Han och lilla Fire pysslade med annat under tiden filmen pågick och sen blev vi hämtade👍🏻✨En varm bil med mera, med mera, är första förutsättningen föratt jag ska kunna ta mig till olika ställen och en varm bil hem också, för annars blir det en allergichock av kylan.Så det gäller planera allt noggrant.Och det har vi blivit väldigt duktiga på.Planera och planera.Bio är mysigt och skratt förgyller livet.Detta år ska vi försöka gå än mer på teater och olika föreställningar har vi bestämt.Egentligen älskar jag konst också och målade tavlor tidigare i livet,så det vore kul att besöka något i den kategorin med. Mässor är kul också.Trädgårdsmässa, åh det vore riktigt kul💫✨🌟Granen, den vita, ja den tycker jag om också och jag tycker om riktiga granar med, men då ska de vara riktigt täta med massor av grenar🎄Nu är julen väck och våren får komma snart.Gärna redan imorgon👏🏻Thihiiii Ush, har du också ont i ryggen👎🏻Jag med.Det är förfärligt! Jag har en korsett på mig hela dagarna för att ryggen ska hålla min hydda upprätt.Det gör fruktansvärt ont att lägga sig med och man vet inte hur man ska ligga för att kunna sova.Vad kämpigt du har det.Tycker så synd om dig rara du❤️Många har drabbats hårt av flunsan i år .Peppar peppar, den har vi sluppit alla 3 i huset.Ja, jag är som en levande läkarbok, men jag är stark och har en positiv livssyn och mycket livsglädje💪🏻Någon mening måste ju mitt liv ha med tänker jag.Jag har överlevt det mesta och ja, jag tänker mig att när jag blir 100 år, ja, då kan jag luta mig tillbaka och vara glad åt att jag fortfarande lever.För har jag överlevt allt hittils, så bör jag väl klara av alla åkommor som komma skall🙏🏻Varmt tack för dina fina ord 💖✨💖Vad snäll du är💫Sänder K❤️R❤️Y❤️A på dig kramar till dig och hoppas att du snart får känna dig bättre🙏🏻//Paula med familj
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress