Hejsan 👋🏻💕
 
Igår fyllde älskade Torbjörn år och vi firade med lite bubbel, kaffe och en hemmagjord tårta 😘😋😍
Tillsammans med svärmor och hennes man hade vi en en fantastiskt vacker och varm 26:e maj- dag ☀️☀️☀️
Det var också kul att våra egenodlade ekologiska kryddor uppskattades och därför fick de med sig lite att plantera hemma 🌿🌿🌿 Oregano,pepparmynta och chokladmynta👌🏻✨
Lilla jag kände mig så glad och lycklig 🙏🏻
 
 
 
Och vår underbara dotter Caroline var och är så otroligt sommar vacker ❤️❤️❤️
 
Sommar, ja, det har varit väldigt varmt i flera veckor och varmare ska det tydligen bli.
Regna ska det tydligen inte alls.
 
Pionerna har snart blommat ut, liksom kaprifolen och nu blommar istället olika sorters aklejor och rhododendron.
 
Det är en underbar tid och snart slår alla gula Friesia rosorna och Peace rosen ut, vid koi-dammen och allt förvandlas till en ljuvligt doftande oas.
Från att vara grönt, till alla möjliga nyanser 🌈
Vår Koi-damms beskyddare, miss Koisy, sitter i lugn och ro och håller ett vakande öga på fiskarna.
 
Vad har känt mer?
 
Jo, häromdagen hade jag och min fina vän och kompis Milka, en ”tjejdag”och åkte och shoppade. 
 
Förutom att äta god mat på IKEA, så tror jag att vi lyckades gå, i nästan varje butik 🤪😂
På JYSK hittade jag den coola blomlådan ni ser i bild👌🏻👏🏻och den fyllde vi sedan med jung.
 
Det är sådana här dagar man minns.
Då glädjen får vara i centrum.
Då skrattet fyller lungorna och då livet fylls med roliga 
minnen.
 
Att göra ”liv i livet” har åter vunnit mark i våra sinnen och 
i våra hjärtan.
 
Varm kram från vår lilla familj💖 👨‍👩‍👧💖
 
 
Anonym

Massor av bilder på vackra blommor, men de är ingenting i jämförelse med Caroline. Hon är så vacker! Kram M.O

Svar: 👍🏻👌🏻👨‍👩‍👧🌹🌸💐
Paula Taxén

Anonym

Grattis någon dag efter, nu när vädret är så vackert är jag mycket ute vi behöver samla D-vitaminerna från solen. Visst är det vackert och ni som har så mycket växter en ren skär glädje och titta in i er värld.
Caroline ser så pigg ut trots allt hon går igenom beundrar denna fantastiska tjej. Och ni föräldrar är underbara för er dotter, betyder ju oerhört mycket med en sammanhållen familj.
Från mitt hjärta så önskar jag er allt gott med Guds beskydd.
Kram/MH Österlen


Svar: Tack snälla du 🙏🏻❣️🙏🏻
Ja, i år blommar det som aldrig förr och vädret är helt fantastiskt☀️
Kanske kunde det komma lite regn mellan varven.
Men, än är det bara maj, så vädret hinner nog ändra sig många ggr.
Caroline är helt otrolig och vi förundras liksom många andra hur
hon orkar omfamna livet, trots svåra smärtor.
Det är en styrka utöver det åtminstone jag kan förstå.
Tack och åter tack för dina fina ord🙏🏻
Varm kram från lilla mig och min familj👨‍👩‍👧❤️
Paula Taxén

Susanne 😻

🤗💐💐💐❤️. 😻

Svar: 😊❣️🌸💖👨‍👩‍👧💐🏡❣️
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress