Hej hej💗
Tänk så mycket vackert det finns ✨ 
Jag, neuroborrelian, huvudvärken, ledvärken, mag-pajjet och familjen firade Fars dag på Åsby Hem och Trädgård 
Där vräkte vi oss allt ifrån räksmörgåsar, köttbullesmörgåsar ,skink och osttoastar och inte att förglömma efterrätter😘😊😋
När allt ätande var avklarat så kikade vi runt lite grann på allt glitter ✨💫✨
En sån här skulle man ha i vardagsrummet 😅
men då får man själv kanske inte plats 😂🤣
 
Ha en fin fortsatt dag allihop❤️
 
MH

Åh så mycket vacker där är jag som älskar fåglar. Det går så fort framåt nu till advent det är väl underbart. Vilken fin bock ni gjort den kommer lysa upp den mörka årstiden vi är i just nu. Och jag beundrar din doftranka.
Fy det är så trist med allt man får för det ena följer med det andra, jag har sån bröstbränna tror det är av järntabletterna ska göra uppehåll nu.
Jättetrevligt att besöka er värld alltid lika fina foton.
Krya dig fina Paula. Kram/MH Österlen

Svar: Hejsan💕Ja,visst är det!!Hur mycket fint som helst att se på👍🏻✨Tack,så mycket😍Ja, julbocken blev mycket finare än vad vi trodde den skulle bli😅Att göra en julbock kommer bli en ny tradition härhemma🎄🐐Älskar doften av doftrankorna.De doftar sådär lagom mycket.Ush, ja.Fästingar och andra onödiga kryp kunde få försvinna tycker jag.Begriper tex. inte vad en fästing har för uppgift?Förmodligen ingen.Bröstbränna😳Det bör du kolla upp.Om inte vanliga enklare receptfria alternativ hjälper, så bör du gå till doktorn.Bröstbränna kan man få av så många olika orsaker, där magsäcken och sura uppstötningar kan vara en av bovarna.Samarin,Novalucol,Omeprazol och liknande har jag hört att en del använder.Man kan även ha problem med magmunnen.. och få reflux. Det känner jag också några som har.Om du inte redan vet varför du har bröstbränna..och dina besvär fortsätter tycker jag du ska gå till doktorn.Har du gjort gastroskopi?Det är allt annat än trevligt, men ger läkaren viktig information.Om du har lågt järn och äter järntabl.för det, bör du också rådfråga din doktor innan du avbryter en kur. Järntabletter kan jag må illa av , men jag har aldrig fått bröstbränna av de.Jag minns att min mor var allergisk mot järntabletter.Önskar dig snar bättring och tackar för allt fint du skriver ❤️❤️❤️Varm kram från lilla mig och min fam❤️👨‍👩‍👧
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress