Tjenixen🙋🏼💕
 
Förutom att vår chihuahua Fire tigger fantastiskt bra och ofta får som han vill 😘
så ställer han då och då till med lite kaos också😂
Ni skulle ha sett hur han såg ut när jag hittade honom idag efter hans senaste hyss!!
Jag hade nämligen fått ett litet prov från Apoteket av märket IDUN, som jag är och var lite nyfiken på.
Jodå och jag hann ju prova lite själv av dagkrämen och huden kändes faktiskt jättemjuk👍🏻
Men, jag ville gärna få prova lite mer, innan jag går och köper något, då jag ju är så otroligt känslig.
Jodå, så jag la den där mini mini förpackningen i en plastpåse och tänkte att jag kunde prova lite ikväll med👏🏻
Mennnn, vad händer???
Jo, medan jag är i telefon och glömt påsen på sängen har  vår 4 benta lilla stjärna huggit gaddarna i påsen och kletat på sig och i sig hela krämen😂😂😂😂😂😂
Alltså ni skulle ha sett honom!!!
-Neeej, vad har du gjort sa jag!
Och Fire hajade direkt att det var honom jag menade.
Med nedkletad nos och hår som glänste,så var det ju inte så svårt att lista ut heller😄
-Men varför i hela friden har du tuggat i dig krämen för???
försökte jag fråga Fire...som är en hund🙄
Jo,jag vet, man kanske inte kan förvänta sig ett svar..
men Fire såg ju dessutom nöjd ut?? med vad han just åstadkommit. Han såg inte det minsta olycklig ut som ju vissa andra hundar brukar göra 😅
Hittade bilden på nätet 😂
 
Det tog ett tag innan jag begrep varför Fire njöt av IDUNS. 
Jo, ni förstår krämen innehåller kakao.
Javisst och det kunde han förmodligen känna när han undersökte påsen och han var tydligen inte sen att undersöka saken vidare😂
 
Hundar, hundar, hundar!!!!
Men,trots att jag sörjer min lilla kräm så älskar jag vår lilla söta busfrö förstås.
Undrar vad han drömmer om? 
Kakao kanske😅😅😅😂😂😂
 
Innan jag säger adjöss för ikväll så måste jag 
ju också berätta att vår älskade Caroline skrivit ett nytt blogginlägg ✨✨✨och henne hittar ni på
 
Kram på er ❤️❤️❤️
 
Anonym

Hejsan! Sicken buse🐶😂! Ha en fin dag Paula. Kram Sanna

Svar: Halloj 🤗Javisst och i nästa inlägg får du läsa vad han
pysslade med häromdagen 😂😂😂
Tack för din kommentar
och kul att du läser min blogg✨😊
Kramisar från lilla mig ❤️❤️❤️
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress