Hej igen allihop â€ïžđŸ‘‹đŸ»
 
Ute sĂ€nker sig solen och Ă€r sakta pĂ„ vĂ€g ner och Ă€ven denna dag, den 10 november gĂ„r mot kvĂ€llđŸŒ„
Ingen snö har fallit Ă€nnu,men det kommer nog sĂ€kert snart. NĂ€r man minst anar det,sĂ„ börjar det dala ❄❄❄
de vackra vita flingorna.
SmÄfÄglarna knaprar pÄ fröna och grÀset knastrar lite smÄtt under fötterna.
 
Fredagen Àr i alla fall hÀr och vi vÀntar redan in Idol pÄ TV.
FÄ se vad det blir för tema idag.
Vem Àr förresten er favorit?
Jag tycker alla Àr jÀtteduktiga och jag tror att bÄde Chris och Kevin ligger bra till.
Lördagsgodiset har blivit fredagsgodis och efter maten fĂ„r man lov att hugga tĂ€nderna i det söta😋
Och kvĂ€llsmaten bestod av lite flĂ€skfilĂ© och lite smakprov av stekt fasan plus lök och tomatsallad och lite roliga frasiga potatisarđŸ‘đŸ»
Fire Ă€r pĂ„ bushumör och leker ivrigt med sin pipleksak och den ser sĂ„ rolig utđŸ€ŁđŸ˜‚đŸ˜…
 
HĂ€romdagen var vi till Eskilstuna och det Ă€r en riktigt mysig liten stad.TrĂ€ffade mĂ„nga trevliga mĂ€nniskor och sĂ„ Ă„t och drack vi gott, dĂ€r med😋
FrĂ„n frukost,till lunch och middagđŸ‘đŸ»
Kan tipsa om att man kan bestĂ€lla en fantastisk god kaffe inne pĂ„ Espresso House. Jag dricker ju koffeinfritt,men  det kaffet smakar precis som annat kaffe och sĂ„ blir det ju bara sĂ„ himla gott med choklad i och grĂ€dde pĂ„đŸ˜‹đŸ˜‹đŸ˜‹
Mums mums mums
Det Ă€r 3 veckor till första advent och jag kunde inte lĂ„ta bli att plocka fram nĂ„gra söta Ă€nglar och tĂ€nda deâœšđŸ‘ŒđŸ»âœš
De Àr sÄ otroligt vackra nÀr de lyser upp.
Och pĂ„ Åsby Hem och TrĂ€dgĂ„rd hittade jag den hĂ€r söta julrosen✹
Jahapp och nu var det hĂ€r lilla inlĂ€gget slut💗
och jag önskar er alla en jĂ€ttefin fortsatt fredagskvĂ€ll frĂ„n mig och min familj💗
 
 
 
MH

LÀngtar ocksÄ till advent och julen, men oj jag hoppade till nÀr du skrev tre veckor, har börjat sÄ smÄtt och stÀda lite i vrÄrna och lÀmna ivÀg till vÀlgörenhet det som man inte anvÀnder. Barnbarnen leker inte med allt nu heller sÄ det blev lite dÀrfrÄn ocksÄ, lagom Àr bÀst.
Vackra foton som alltid, Paula du förhöjer tillvaron.
Kram/MH frĂ„n Österlen

Svar: Halloj fina du❀Ja,tĂ€nk!Tiden bara flyger fram och nu Ă€r det knappt 2 veckor kvar till första advent ✹🕯✹Det kĂ€nns mysigt att man snart fĂ„r pynta fram alla juleting.Man fĂ„r ta lite i taget✹En gĂ„ng i tiden tog vi fram alla juleting till första advent och dĂ„ blev det jul litegrann lĂ€nge😁😁😁Vad fint av dig att skĂ€nka saker du inte lĂ€ngre behöver till vĂ€lgörenhet❀Verkligen jĂ€ttefint gjortđŸ™đŸ»Varm kram till en varm och vĂ€ldigt snĂ€ll mĂ€nniska frĂ„n lilla mig ❀❀❀
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress