Hejsan alla underbara bloggläsare❤️👋🏻
 
Solen skiner och det är den 11 oktober.

Under täcket kikar det ut ett litet lurvigt ben
och jodå, vem är inte det , om inte lilla söta Fire 😂❤️
 
Det har varit frost i natt och ingen av oss är snabb på att springa ut!
Träden har ändrat färg och det vackra jasminträdet lyser 
vackert i sina röda nyanser.
 
Just vid den här tiden på året då alla löv faller och marken många gånger redan varit täckt av ett lager snökristaller, ja då firar jag och min älskade Torbjörn ett nytt kärleksår❤️
 
Tänk vad tiden går fort!
Nu har det gått precis 25 underbara år, sedan jag mötte mitt livs kärlek, min älskade Torbjörn ❤️
✨10/10 -1992 och igår var det 10/10 -2017✨
Ser tillbaka och ja vi har så otroligt mycket foton men jag har valt några av de.
Torbjörn såg ut som Lorenzo Lamaz i Falcon Crest och lagom kaxig i sitt guldhalsband som jag köpte åt honom, då vi firade vår 1/2 årsdag 😍😍😍 Ja, det var ju modernt en gång i tiden,för killar att bära guldhalsband och fira ja, det har vi fortsatt att göra 😊 De där 1/2 - års firandena blev till år ❤️
Torbjörn för 25 år sedan ❤️❤️❤️
Även lilla jag finns med på gamla foton ❤️
 
Åren har gått och kärleken har bestått och jag är så enormt lycklig över att vi fann varandra och att Torbjörn valde att dela livet med just mig 🙏🏻 
Min älskade gav mig 25 fantastiska rosor och ett jättevackert guldarmband med 3 st.fyrklöver (lyckoklöver)
vilka representerar lilla mig,Torbjörn och vår älskade dotter Caroline❤️
Även jag gav presenter till min stora kärlek❤️
En ny jaktradio med lite olika tillbehör och lite nya jaktkläder som ju passar perfekt då jaktsäsongen börjat❤️
För att fira 25 årsdagen åkte vi till Uppsala och njöt av en jättegod 3 -rätters middag på Domtrappkällaren👍🏻✨😍
25 år går fortare än man tror, men för att kärleken ska bestå behöver man hålla den vid liv ❤️🙏🏻 🤗
Att leva tillsammans är ett gemensamt beslut och då förväntas också att båda ska bidra till att hålla lågan brinnande.
 
Många frågar sig kanske hur man gör, för att kunna hålla ihop så länge?
Svaret kan säkert te sig olika,men i vårt fall och liv har inte just det varit i fokus, utan snarare rädslan över att inte få leva tillsammans.
Då själva livet ju aldrig är en självklarhet,så har just tacksamheten och ödmjukheten, varit och blivit en viktig del i vår relation.
Att känna tacksamhet över att överhuvudtaget få vara vid liv och dela det med en människa som man älskar.
Att se ödmjukt på livet och förstå att man är 2 individer som utvecklas och kan förändras med tiden och att livet i sig präglar oss.
Motgångar lär oss hantera nya motgångar och framgångar ger oss kraft att orka, då motgångarna åter kommer.
För de gör de.
Livet är som en bergådalbana.
Det är många gånger tätt mellan tårar och skratt.
 
25 år är en lång tid,absolut men ändå väldigt kort,om man tänker bakåt och framåt.
Det gäller därför att passa på att leva, då livet så plötsligt,i bara ett ögonblick kan förändras.
I varje stund du blinkar förlorar någon sin älskade,någonstans i världen.
Torbjörns otroligt vackra kärlekskort ❤️
 
Ord har en fantastiskt fin betydelse,då de också syns och känns i hjärtat och i själen, i det verkliga livet.
Då orden blir till handling,ja,det är då som kärleken blommar ❤️
 
Man brukar också tala om tomma ord.
Kärlek utan verkligt innehåll.
Det känns enormt sorgligt att många lever i sådana förhållanden.
Det är då som den vackra presenten inte gör någon skillnad, hur vacker och dyr den än må vara.
Om det äkta fattas, närheten och värmen,ja då hjälper inga presenter.
Kärlek behöver ju nämligen inte kosta någonting❤️
Kärlek är helt gratis.
En kram,en kyss och orden :Jag älskar dig,med tillhörande vardaglig handling ,som får en att känna att ,jamen hon /han menar ju det hon/ han säger!
Svårare än så behöver det inte vara.
 
Att hålla lågan uppe kräver ändå att man vill ta sin tid att vara och prata med den andra parten.En längtan och önskan att vilja göra så är A & O.
Man får också lära sig att göra uppoffringar 
och även jämka och diskutera sig fram i olika frågor.
 
Men vet ni,livet tillsammans ska inte vara svårt.
Det ska vara härligt🤗
Och så känner jag och Torbjörn för varandra.
Det är härligt att skratta tillsammans och härligt att se varandra djupt i ögonen,hålla handen,kramas,kyssas och härligt att längta tills den ena eller andre ringer eller kommer hem. 
Vi trivs med varandra helt enkelt❤️
 
Ja,jag har haft en enorm tur som mötte mitt livs kärlek,av en slump på en dans i Uppsala och ännu mer tur som fått glädjen att leva tillsammans med honom i dessa 25 år❤️
Nu ser denna väldigt lyckliga kvinna, lilla jag, fram emot ett fortsatt lyckligt liv med Torbjörn 🙏🏻 och jag hoppas verkligen att vi får njuta av massor av spännande och roliga år tillsammans ❤️❤️❤️
Kristina

Vilken fin kärleksförklaring av din gubbe. Ni är så fina !

Svar: Hejsan👋🏻💕Tack rara du och tack för att du sände sp fin kommentar och
vad kul att du läser min blogg😍✨
Ha en fortsatt fin dag!
Kram💕
Paula Taxén

Kristina

Vilken fin kärleksförklaring av din gubbe. Ni är så fina !

Anonym

GRATTIS från en trogen läsare. Och - trodde först att det var Caroline på korten tagna för 25 år sedan. Så lika (vackra) ni är!!

Svar: Tack snälla ❤️❤️❤️
Paula Taxén

Anonym

GRATTIS från en trogen läsare. Och - trodde först att det var Caroline på korten tagna för 25 år sedan. Så lika (vackra) ni är!!

Niina

Onnea teille.
Grattis till er.

Kramis fån Niina i Finland.

Svar: Tack så jättemycket rara Niina❤️❤️❤️
Kramis från alla oss👨‍👩‍👧
Paula Taxén

Ann-Christine

Grattis till er!
Det ni har; var rädda om det! Ni är så goa tillsammans!

Svar: Tack snälla rara du❤️❤️❤️Varm kram från lilla mig och min familj👨‍👩‍👧
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress