Hejsan 🙋🏼
 
Vill börja med att tacka er alla för det fantastiska stöd ni sänder 🙏🏻❤️🙏🏻❤️ Ni är helt underbara!
Tack för alla blommor, meddelanden, telefonsamtal, besök och möten.
 
Vi känner oss djupt rörda över all den kärlek som strömmar in från alla håll och kanter ❤️❤️❤️
 
Livet tuffar på och vi gör allt för att simma på. Då och då sjunker vi ner och där möter oss skräcken, oron och rädslan, men då vänder vi snabbt och fortsätter att simma upp till ytan igen  💪🏻💪🏻💪🏻 
 
Tårar blandas med skratt och ibland tror man att de tunga benen går av sig själv.
 
Någonstans finns där dock urkraften.
Den starka viljan.
Livslusten.
Och därför reser vi oss, om och om igen och kämpar oss igenom nya sekunder, minuter och timmar 👊🏻
 
Carolines huvudvärk blir bara värre och värre.
Men om det syns på henne?
Nej, nej nej.
Hon ser ut som en filmstjärna, trots att hon nu får medicinera med starkare medel för att orka med smärtorna.
 
Att göra liv i livet, ja, som vi brukar säga, blir än mer viktigt och vi gör allt för att Carolines dagar ska bli så bra som möjligt.
Smoothisarna kryddas med nyttigheter och de smakar inte så gott alla gånger, men förhoppningsvis gör de nytta. Synd att en del nyttiga saker som spirulina, acai och vetegräs osv. ska vara så dyrt👎🏻
Caroline har också börjat träna, ja lite grann på hemmaplan, för att komma i så bra form som möjligt till kommande op. Hon följer ett progr. på en mobil app.
Hon har hälsat på sina gulliga vänner Beatrice och Linette  och deras små söta barn ❤️👼🏻❤️👼🏻❤️ Beatrice håller i Linettes’ son och hennes egen son sitter i babysittern😊
Och igår hälsade underbara Evelina på ❤️❤️❤️ och överraskade med goda chokladbollar och en jättefin present till Caroline 💖💖💖Hon ska nämligen bjuda Caroline på Selma Spa ✨✨✨
Och då överraskade jag och Torbjörn med att vi bjuder de 2 på all mat och dryck under vistelsen✨
 
Det var en så himla mysig kväll igår.
Vi bjöd på vegetarisk pizza och en lite ”onyttig” efterrätt och det kändes märkligt att äta något socker-rikt ,när vi nästan inte ätit någonting med socker i på ett bra tag.Vi har t.o.m. slutat med honung i té osv. Men ibland får man fånga stunden också, bara det inte blir till en vana 🤗 
 
 
Idag vaknade Caroline med hemsk huvudvärk, men hoppas kunna må lite bättre längre fram på dagen, för att kunna träffa sin vän Vedrana, som hon känt ända sen hon var liten👩‍👧💞
 
Utan att vi nästan märkt av det, så har mars månad gjort entré och frösåddar med mera har glömts bort. Vi får försöka ta tag i det, sen, om vi orkar.
 
Torbjörn satte i alla fall upp lite nya färgglada fågelholkar, som fanns att köpa på LIDL. 
Visst är de söta! Förutom flera andra fågelholkar som Torbjörn tillverkat, så har vi nu 4 små söta hus till fåglarna i olika färger. Förra året köpte vi nämligen både en rosa och en grå/ljusblå. Det ska bli spännande att se vilka holkar fåglarna väljer att flytta in i. Förhoppningsvis hittar de en varsin favorit 🏡
 
Och nu önskar jag och min lilla familj er en fortsatt fin söndag och kommande vecka.
Ta hand om varandra.
Ta vara på sekunder, minuter och timmar.
Varm kram till er alla 💖💖💖
 
 
 
Maggan

Jag känner inte er men trots det så finns ni i mina tankar varje dag, skickar här en stor styrkekram till er och en extra stor till Caroline. Gjorde själv min magnetröntken ungefär samtidigt som Caroline men jag fick ett positivt besked. Jag förstår er oro och känsla ni har i kropp och knopp. Ta väl hand om varandra. Bamsekram till hela familjen Taxen 💖💕🌷🌸

Ingela

Hälsa Caroline att jag tänker på henne, tror på henne och är övertygad om att hon fixar det här. STOR KRAM.

MH

Tänker ofta på er och tycker det är för trist, men beundrar Caroline hur hon kan hålla humöret så uppe och se så fin och vacker ut. Hoppas inte det dröjer för länge för henne med operationen för att gå med ständig huvudvärk det är ju pressande. Tänkte tillbaka och jag tyckte inte det var så länge sen hon var på undersökning och allt var bra? kan tiden ha gått så fort. Och hur snabbt kan en cancer växa det kan man fråga sig.
Jättefina foton som alltid, du är en pärla i livets armbnd Paula.
Vi har jättemycket snö varit totalt insnöade, vill ju ha vår så man kan pigga på sin värk, men det är så lite jämfört med ert.
STOR KRAM/MH på Österlen

Anonym

Tänker på Caroline o er alla !❤️ Hon fixar detta Carro ! Hon om någon fixar detta ! ❤️❤️❤️Kramar Cecilia

Ingrid

Kram tänker på er.

Anna B

Styrke-kramar till Er!! 💕

Anonym

Tänker på er ❤️❤️❤️

Nina

Har följt er kamp men inte kommenterat tidigare. Frös till is när jag läste, finns inga ord, denna fruktansvärda sjukdom som är så skoningslös och drabbar gammal som ung. Har gått igenom helvetet flera gånger som anhörig.

Har tänkt på er varje gång när jag läst om David och hans cancerkamp! Han provade alternativ medicin. Än sker mirakel!!

Tappa inte tron!

Stora och varma styrkekramar till er alla!!
Nina

http://www.sydostran.se/solvesborg/13-tumorer-stoppar-inte-david/

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=105&artikel=6797847

http://www.blt.se/solvesborg/miraklet-david-med-13-tumorer-friskforklarad/

https://sv-se.facebook.com/david.persson.1238

Johanna

Hej,

Jag vill tipsa om en bok jag läste i somras. Den handlar om hur man ska äta för att kroppen ska kunna bekämpa olika sjukdomar, däribland cancer. Den är mycket läsvärd och innehåller både forskning om ämnet samt små recept. Den heter "How not to die" men finns även på svenska vet jag. Finns bla här:

https://www.bokus.com/bok/9781447282440/how-not-to-die/

Det är en läkare som har forskat hela sitt yrkesliv på hur man ska äta för att motarbeta och "reverse" sjukdomar, alltifrån depression, demens och cancersjukdomar.

Jag tänker på er varje dag fast jag aldrig har träffat er, jag har följt er resa från starten! Alla lyckönskningar till er <3


Hälsningar,

Johanna

Anonym

Tänker på er familjen! Kämpa!

Ingela

Ni finns i mina tankar - flera gånger varje dag. Försöker skicka positiv energi och kraft.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress