Hej på er 😍
Igår var vi till alla gravar och tände ljus och gjorde lite fint💗🕯💗🕯💗🕯💗
Vi var också bjudna på mat och dryck hemma hos pappa och hans fru 😋😍 
Det var så mycket god mat så magen stod åt alla 4 väderstreck när vi ätit klart😄
Känner mig så oerhört lycklig att få vara tillsammans med min familj ❤️❤️❤️
Och trots att livet innehåller så mycket mer än vad bilder kan säga( pappa har pacemaker och 6 stentar m.m., Caroline har hjärncancer och både pappas fru och jag har borrelia och pappas fru har dessutom alopecia )
Just nu äter vi båda antibiotika och kämpar med våra smärtor. Jag har bland annat fruktansvärd huvudvärk.
Häromveckan hälsade pappa och hans fru på hemma hos oss och då såg pappas fru ut såhär ❤️
Precis som när Caroline tappade sitt hår, så kan man välja att ha peruk, då man känner för det ❤️
Håret är en viktig del, för många, och det är bra att det finns möjlighet att ha peruk. Det är också starkt och modigt att välja och våga vara utan, när man känner för det ❤️❤️❤️
Gårdagen bjöd på mycket skratt och härliga stunder🤣😂
Vi spelade spel och ett roligt sådant heter ”Inte ens nära”
Och trots att vi knappt kunde få i oss mer mat efter allt som serverats, så tog vi med oss ingredienser till pulled pork, som lite kvälls käk, innan vi åkte de 10 milen hem.
Vi testade på det själva för ett tag sedan och tyckte det var gott, men pappa tyckte det smakade lite sådär 😊
Ja ni, jag hoppas även ni har och haft en underbar helg.
 
Tänker mig att livet ser så olika ut för oss alla och att känslan av lycka infinner sig på så olika vis❤️
Ordet TILLSAMMANS betyder mycket för oss och jag är så tacksam över att vi får fira även denna helg, detta år, och denna dag just TILLSAMMANS❤️
 
Kram från mig och min familj👨‍👩‍👧❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress