Hej på er👋🏻
Idag besökte svärmor och jag Uppsala 🚙 💨 och passade på att äta på den goda vegetariska restaurangen Légume 😋😋😋
Det roliga var att vi först gick fel 😂 Vi traskade nämligen in genom den stora gröna dörren som ni ser till vänster i bild och jag kände liksom omedelbart att det här nog inte var det ställe där jag varit till tidigare, men lite förvirrad undrade jag om de möblerat om😅😅😅
Svärmor hakade också på och undrade om de inte serverade någon buffé idag 🤣🤣🤣 Hahahahahaaaaa
-Jaha, nej, alltså ni måste nog mena restaurang Légume som är restaurangen bredvid oss!!!
☺️🤪😜😝😚
Skrattandes gick vi ut och fortsatte sedan några meter för att komma till rätt dörr👍🏻👍🏻👍🏻
Hahahahaaaaa
Väl på rätt plats åt vi nästan så vi storknade! 
Gud vilken god mat de hade✨✨✨✨✨
Mätta och belåtna for vi sedan vidare och hamnade i en och annan butik. Svärmor skulle op. och hade en tid att passa och jag skulle hämta mina stomiprodukter, så det blev bara en liten snabb tripp i den vackra staden Uppsala.
Det visade sig sedan att op. inte blev av, utan kommer ske vid ett senare tillfälle, men vi hade en jättemysig dag tillsammans ❤️❤️❤️ 
Det är dagar som de här, som man minns.
Dagar fyllda av glädje och kärlek 😍
Tack älskade Gerd för denna dag👩‍👧❤️😘
 
Nu är det dags att titta på fotbollsgalan📺
 
Ha en fortsatt fin vecka allihop! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress