Hej på er💁‍♀️
 
Tänk, det är hela 26 år sedan jag och Torbjörn träffades för första gången och det blev verkligen kärlek från första ögonkastet  ❤️✨💏✨❤️
10:e oktober 1992, det var då vi fann varandra och den dagen firar vi varje år 😍
För tänk er vilken lycka det är att möta den stora kärleken och den man kommer att dela hela livet med ❤️❤️❤️ 
 
Vi förlovade oss 1993 och gifte oss 1994 och älskade Caroline föddes också då och nästa år firar vi silverbröllop💍❤️

💏1992*´¨) 

¸.•´¸.•*´¨) 💍1993¸.•*¨) 

(¸.•´💍1994 👨‍👩‍👧💍¸.•*)..❤️2019 Silverbröllop, min 50 årsdag och Caroline fyller 25 år❤️.....)

 
Det är verkligen FANTASTISKT att vara kär ❤️
Kär och lycklig och få känna sig älskad ❤️❤️❤️
Och så älskar jag vår varma gemenskap där vi kämpar 
TILLSAMMANS💪🏻
Dagen till ära väckte min älskade mig med en stor kopp kaffe och det smakade så gott i våra nya söta ”Swedish Grace” muggar💞 
På kvällen åt vi en varsin hemmagjord landgång😘😋
Ooootroligt gott var det!!!
Min landgång hade till motsats till Caroline och Torbjörns, inga ägg, men annars är de likadana.
Under salladen gömmer sig ett tjockt lager skagenröra och sen är det olika pålägg på ( kalkon, cognacmedvurst, räkor, vindruvor, gurka, tomater, ost, citron, dill, apelsin, persilja) Och så drack vi RAMLÖSA till👍🏻
Till efterrätt åt vi en jättegod chokladpudding gjord på: 

3 avokado

2 msk dadelsirap ( innehåller inget socker, bara dadlar)

2 msk kakao 

2 tsk vatten

1 mogen stor mango

1 näve dadlar 

1 nave fikon 

1 msk kokos i smeten och 1 msk till garnering

2 tsk kaffe

26 år är inte så lång tid, men om man räknar sekunder, minuter och timmar och år så blir det en väldigt lång tid. Att dela dessa sekunder, minuter, timmar, dagar och år med någon, ja, det kan man bara göra om man verkligen älskar den människan❤️ 
 
Ja, kan, det kan man väl säkert, dela livet med någon 
man inte är så kär i, men då är det inte längre lycka.
Kärlek och lycka, de finns där, runtom och inuti varje människa, men det gäller att våga se, visa och vårda dessa.
Kanske måste man ibland påminnas om kärleken och dess kraft, så att den inte tynar bort❤️

 
Varm kram från en lycklig liten mamma på landet med 
en kärleksfull familj ❤️❤️❤️
 
Åsa

Hej fina Paula💖
Visst är det härligt med kärlek❤️ Ni är så härliga i er kärlek!! Det liksom lyser om er🤩 Själv har jag o min man ( han som gav dig lite råd på Bauhaus hihi) hållt ihop i 32 år😍 förlovade i 30 o gifta i 22😜 I år har vi firat sonen 25 o mannen 50, jag liksom du firar 50 nästa år😉 Två barnbarn fyller 1 år om en månad, barnbarn nr 1 fyllde 2 år tidigare i år🎊 Mycket firande o mycket kärlek!!! 💝Fantastiskt🙏🏻 All lycka o kärlek till er❤️❤️
Varm kram💞

Svar: Hejsan rara du❤️😘Ja, det är det!Att ge och att få kärlek och ha lyckan att ha funnit någon att dela detta kärleksfulla liv med, är ren LYCKA❤️
Hjärtligt T❤️A❤️C❤️K❤️
Stort grattis till era 32 år tillsammans✨😍✨Underbart👏🏻👏🏻👏🏻Oj, det var många kalas🎂🥂🍾🎉Vad kul!!Grattis till allihop💐💞Fyller du också 50 år nästa år🎊Ska du / familjen göra ngt.spännande då?Jag fyller i juli, när fyller du?All lycka och kärlek till dig och din familj med❤️❤️❤️Stort varmt tack för din gulliga kommentar🙏🏻😍Kramis från mig och min familj👨‍👩‍👧🌹
Paula Taxén

Åsa

Tack❤️Ja du 32 år, det känns ju galet länge...jag var bara 17 år och nu på väg till 50 😄🙈 Vi har det bättre ihop idag än då 🙏🏻💖 Det kanske inte är många som känner så,vi är lyckligt lottade❤️ Jag fyller år i januari men vi hade fest för oss båda i augusti...när vi sågs på Bauhaus, den dagen fyllde min man år 😉Han fick välja vad han ville göra den dagen, han valde Bauhaus haha😂 och ingen är väl gladare än jag eftersom vi träffade dig där💞 När jag fyller år åker vi till Göteborg en weekend och myser lite😍 Vad hittar du på när du fyller?😜 Oavsett vad du gör så önskar jag att du får en fantastisk dag💝🌹 Stor kram till er alla från mig❤️💖❤️

Svar: Fantastiskt❤️❤️❤️Vi har levt ihop över 26 år nu😍😍😍
Jag tror många känner likadant.
Man mognar med tiden och ”livet lär” som jag brukar säga.
Vad roligt😅
Jag tror Torbjörn skulle kunna åka till Biltema,Jula och Byggmax varje dag och
Bauhaus med😁
Tack detsamma ❤️ När åker du/ ni dit nästa gång 🤣

Vad kul att åka till Göteborg👍🏻
Jag har inte bestämt mig ännu om vi ska ha stor fest här
hos oss eller om jag och min egen familj åker bort själva.
Förr om åren har vi alltid haft stora kalas,
men det kan vara kul att rå om sig själv med💞
Vi får se helt enkelt.
Men vi brukar alltid hitta på något✨🎊✨🎉
Jag önskar dig också en jättemysig födelsedag 🎂🌹❤️
Tack snälla du❤️
Ha en fortsatt fin helg och sänder en jättekram från mig och familjen 👨‍👩‍👧😍
Paula Taxén

Åsa

Håller med att man mognar med tiden o ”livet lär” stämmer verkligen....jag önskar bara att mitt liv hade lärt mig ett o annat lite tidigare än nu vid 50😉men bättre sen än aldrig!😜 Vi har ingen dag bokad för Bauhaus, men behöver kanske dit snart, vi har projekt här hemma som nog kräver ett besök där😆 Vi har nog haft vår sista stora fest🙄man planerar veckor i förväg o så en massa stök o bök...nä jag föredrar att fira i liten skala☺️ Tack, jag hoppas helgen blir toppenbra i Göteborg🏩😍❤️ Önskar dig o familjen en fin kommande vecka🙏🏻👼🏻❤️ 💞Kramen💞

Svar: Hej på dig❤️❤️❤️Tänk så mycket man varit med om under dessa år!Vi har ju t.o.m. klarat oss utan mobiler och datorer😳Tänk förr hade man en telefon som det fanns en snurr grej på med siffror som man fick snurra på när man skulle ringa någon, sen kom knapptelefonen,högtalarfunktionen,bärbara varianten och så mobilen!Känns ju jättemärkligt om man tänker tillbaka.Kamerorna, tänk hur de såg ut! Minns den som min pappa hade som det kom ut som något blixtsystem på och sen utvecklades de och så alla filmrullar som skulle framkallas.Nu tar man foton med mobilen, samtidigt som man besvarar ett inkommande telefonsamtal.För att inte tala om trekantsjeansen, Amerikamudd täckjackan,SAABEN,platåskorna som man hoppade tvist med.Allt förändras i en hiskelig fart och man undrar hur det ser ut när du och jag är 100 år😄😍Fest,visst är det mycket planerande med mera, men jag tänker mig att det snart inte finns några människor kvar att fira med och firas av.De äldre blir äldre och släkten minskar för varje år😢Familjen är viktig för mig och bara vi är någorlunda pigga inklusive Caroline, så hoppas jag att vi kan ha fest här hos oss🎈🎉🎁🎊🎈 Sen får vi se om jag och min egen fam.gör ngt.själva med.Jag tror Göteborgsresan ni ska göra blir toppen👍🏻😍✨Ha det gott och ha en fortsatt fin vecka du med💗💗💗Kramis från oss👨‍👩‍👧❤️
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress