Vill börja med att sända er alla bloggläsare med flera ...
Ett STORT tack från mig och min lilla familj <3
Tack för era böner och tack för era fina tankar och hälsningar <3
Ni skriver så mycket fint och vi känner verkligen ett enormt stöd.
Att så många människor vill ge så mycket kärlek, är helt otroligt.
Det är verkligen HELT otroligt vackert.
 

Vi vill också tacka er , de allra närmaste , min pappa och Torbjörns mamma med respektive,
syskon och övrig släkt och nära vänner <3
Tack för ert underbara stöd <3
Utan er skulle vi nog aldrig klara av den situation vi hamnat i.

Vi vet att många av er läser våra inlägg, som jag också länkar till FB.
Länkningen är för att underlätta, då vi helt enkelt inte orkar svara alla.
Telefonsamtalen besvaras också enbart, till de allra närmaste <3
Mail osv. försöker vi besvara så ofta vi kan.

Innan jag börjar skriva vill jag delge er lite information om mig själv.
Jag vet verkligen vad cancer innbär.
Jag vet vad de olika stadierna betyder och vad de innebär.
Jag vet hur sjukhus, budgetar, politiker, sjukhusdirektörer, och cancersjukvård fungerar.

Jag vet och min familj vet och Caroline vet.

Under många år stred jag mot Socialstyrelsen då min mor dog i cancer 56 år ung ,2003.
Samtidigt togs mina äggstockar och livmoder bort, då jag själv fick elakarat.
I april förra året dog Torbjörns pappa i cancer.
Det började som hudcancer men spred sig bland annat till lungor och hjärnan.

Jag stred för många år sedan ,därför att min mor söke och sökte ..och fick svaret ..
-Begriper du inte att du är frisk!?
Min mor dog med cancer i hela kroppen.
Jag stred för en bättre cancervård som ska vara lika i hela Sverige.
Jag stred för att min mamma inte bara skulle vara en i raden , som glömdes bort och inte
betydde mer än ett streck med varken namn eller annat i cancerregistret. Inget annat än ett
nummer i statistiken. Jag stred i 7 år.
Jag kom längre än många gjort sa de på Socialstyrelsen.

Hoppsan, där blev texten lite mindre ? 
Jag har ingen aning om varför.

Jag stred för att ni undersköterskor, sjuksköterskor, läkare, överläkare, docenter och proffessorer
skulle få en möjlighet att utöva det ni är bäst på.
Det ni är utbildade för att göra.
Nämligen att försöka förhindra, lindra och om möjligt bota de sjukdomar som finns. 

Jag träffade patologer, proffessorer, politiker och sjukhusdirektörer.
Jag skrev insändare och blev inbjuden att besöka "de som bestämmer".
Med en enda tanke ..att se till att ingen.. INGEN råkar ut för det min mamma gjorde.
Som en röd tråd av misstag kunde följas i mammas journal.

Alla de misstagen känner jag till.
Och alla de misstagen kommer jag ihåg.
Alla de misstagen ska jag nu se till att Caroline aldrig kommer att få uppleva!

Jag känner till vilka illamående tabletter som är billiga och vilka resurser cancervården har.
Hur mycket varje patient får kosta och vilka vårdprogram man kommer att följa.
Det är redan bestämt.
Någon som har räknat på detta, har bestämt hur mycket vår dotter kommer att få kosta.
Vilken behandling hon ska erbjudas.

Men en sak ska de ha helt klart för sig. De som bestämmer.
Med de erfarenheter jag fått av att själv ha opererats 31 gånger och
all den enorma kunskap jag har fått med mig både som patient och även genom
att jag själv en gång i tiden jobbat inom sjukvården, ja den kunskapen
kommer att vara värd mer än allt guld och alla diamanter i hela världen.

Med dessa kunskaper kommer vi att kunna kräva den bästa vård som finns.
För den finns i Sverige.
Den finns för ALLA!! och alla har rätt till den.
Det är det vi betalar skatt för.

Jag minns direktörernas och landstingpolitikernas kalla svar och kalkyler,
när jag ställde frågor.
Jag minns hur kritan ritade siffror på tavlan och där vi alla räknas i kronor och ören.
Inte som människor.
Inte som min mamma.
inte som vår dotter.

Men, vet ni vad.
Det är ju livet som är viktigast.
Varje LIV!
Varje dag av LIV!
Det måste ske en förändrig , där siffrorna , istället förvandlas till människor.
För bakom varje siffra och personnummer, finns någons dotter, någons mamma, någons
pappa, bror, syster, anhörig, släkt och  vän...och var och en av dessa ska ha samma
möjligheter till LIV <3

Nu kommer vi till det tråkiga tunga beskedet.
Vi fick tyvärr, inga bra besked häromdagen.
Det är tungt att orka skriva om detta och vi har behövt samla oss ,
gråta och gråta ännu mer och gråta ännu mer.. innan vi nu orkar ge er besked. 
Vi har efter att gemensamt pratat igenom detta,
kommit fram till att vi ska skriva om vår kamp och
Carolines kamp mot cancern.
Vi ska skriva precis som det är.
Ett foto på vår lilla Fire som betyder så enormt mycket för vår älskade Caroline <3 

Vår förhoppning är att detta som vi berättar kan komma att hjälpa även andra.
Det här är vårt beslut. Det här är vårt liv.
Och vill ni så får ni gärna följa vår resa.
En dag i taget.
Steg för steg, dag för dag och de dagar vi orkar skriva.

När vi kom till sjukhuset , visste vi att vi skulle få ett besked.
Bra eller dåligt?
Ja, vi inväntade att den opererande läkaren Maria Zetterling, skulle dyka upp.
Tankarna vandrade och vi alla tittade på henne när hon kom.
Såg hon glad eller ledsen ut?

Vi kunde inte bestämma oss för varken det ena eller det andra men däremot
sa hon att en onkologläkare skulle sitta med och DÅ förstod vi direkt!
Detta bådade inte gott :(
Onkologläkaren hette Erik Blomquist.
Han ska tydligen vara den bästa de har.
I ett litet, lite gammaldags rum som ännu inte renoverats, satt vi tysta och lyssnade.
Läkarna pratade på och hälften gick in, resten försvann..
Caroline antecknade några ord här och där och onkologen fortsatte.
Det var som att han läste ur en manual.
Strålning 6 veckor.. cellgift samtidigt..grad 3.. oligoastrocytom..
sämre än vi hade trott..därefter cellgifter igen..
osv osv..
Fullkomlig chock.
Vi frågar om behandling i England.
USA..
Men får till svar att de har den bästa behandlingen här, enligt dessa läkare.
Vi får några papperslappar,
Ser att det står kurator, cancerfond..livskris.
Därefter finns tid för frågor.
Ingen av oss har så många frågor.
Vi vet redan för mycket.
Vi orkar inte ta in mer.
Om 2-3 veckor börjar Carolines kamp 2, efter operationen.
Fråga oss inte om prognos.
Finns bara med oss <3

Vi har nu fått en redogörelse för vad onkologen på Akademiska sjukhuset har att erbjuda
och vi tror med all säkerhet att de kommer att göra allt som är i deras makt, för att försöka ta död
på de elaka cancerceller som finns. Och vi hoppas givetvis att trots att läkarna har sagt att
detta inte går att bota, att Caroline ändå kommer att vara en av de som på ett mirakulöst sätt
kommer att bli, om inte helt frisk, men att hon kommer att få ett långt och bra liv ändå. Att den
tuffa behandlingen kommer att bita och att om det senare i livet behövs nya opereationer och
nya behandlingar, att det ändå kommer att vara ett sätt för att vår dotter ska få leva vidare många
många år. 
 
Och ingen vet ännu om inte ett mirakel kan ske. För det gör det.

Och det är såsom vi vill att ni alla ska tänka.
Vi kommer att kämpa och Caroline kommer att kämpa och
vi kommer att göra roliga saker så fort Caroline orkar , nu innan behandling.
Även fast vi vet att behandlingen kommer att bli väldigt väldigt jobbig, så finns det
mycket humor och glädje och inte minst massor av kärlek i vår familj <3

Ni ska veta att det är oerhört svårt för mig och för oss att skriva dessa rader.
Och som läkarna sa, ni har ingen skyldighet att berätta för någon.
Men vi har valt att göra detta.

Vår förhoppning är, att då vi vet att det finns så otroligt många som befinner sig i liknande situationer,
att vi på något vis, genom vår lilla familj , på denna blogg, kan komma att hjälpa andra och varandra.
Vi kan delge varandra stöd men även erfarenheter.
Ingen cancerdiagnos är lika, trots att de heter lika, sa läkarna, men trots det.. kan de upplevelser, vi föräldrar,släkt vänner, bloggvänner, barn som vuxna vara till hjälp. 

Och så dessa underbara överrraskningar som kommer.
Så fint.
Så varmt.
Så omtänksamt <3
När Caroline orkade ta sig till postlådan, fick hon se att det låg 2 brev där.
Och ni skulle se hennes ansikte.
De var till henne.
Den där glädjen ja,nästintill liknande, när man själv var ett barn.. på julafton.
Tack Till Akademiska sjukhuset som skickar de brev och kort som kommer dit, hem till oss.
Igår kom dessa 2 brev.


Caroline kunde inte vänta utan ville öppna dessa på en gång!
Ett var från en bloggläsare, Rebecca och hon sände detta fina
brev och 2 egengjorda fina armband <3 
De pryder nu Carolines handled. STRONG och HAPPY <3 <3 <3 De var jättefina!!!
Caroline hälsar och tackar dig jättemycket <3 <3 <3 Otroligt gulligt av dig!
Även armbandet, med rosa och guldpärlor, där det står FIGHT CANCER har Caroline fått av 
tre klasskompisar <3 <3 <3 Så fint <3 <3 <3
Och så kom det fina egengjorda armband från en tjej som heter Minna <3 <3 <3
Även dessa var otroligt fina!! Vad duktig du är!! <3

Också till dig sänder Caroline ett stort tack <3 <3 <3


Åh, ja, vad ska man säga.
Så vackra människor ni är <3 <3 <3
Nu rinner mina tårar igen.. ser inte vad jag skriver..

Vill avsluta med dessa ord.
Vi lever.
Här och nu.
Varje dag är en gåva och dessa ska vi ta vara på.
Med gemensamma händer ska vi lyfta vår dotter då hon inte orkar. 

Från oss 3 ..Många kramar till er alla <3
 
 




 
Gunsan

Undrat så vilka besked ni fått, gått in flera ggr per dag och tittat. Starkt att du orkade skriva ett så långt inlägg. Vill bara skicka er en massa kraft till er alla 3. Styrkekramar från Gunsan

Harriet

Mina tårar rinner. Så ofattbart att ta in <3 vet inte vad jag ska skriva, allt blir så futtigt. Livet är många gånger en kamp, jag skickar de varmaste styrkeKramarna till Er alla! Ett steg i taget...
<3

Friidrottsmamma

Jag följer din blogg och det otroligt att du orkar dela med dig allt som du göra.

Jag känner verkligen med er, det är tufft det ni går igenom. Men vi håller alla våra tummar att det kommer att gå bra.

Cancer är en sjukdom som jag önskar inte fanns. Vi har själva blivit drabbade i år genom en tragisk bortgång av en mycket älskad person i vår närvaro.

Jag önskar och hoppas att man kommer att få se er alla tre på friidrottstävlingar framöver.

Sänder över en styrkekramar till er alla.

Honey

Skickar cyberkramar i mängder till dig och din familj❤️❤️❤️. Tror att Caroline och ni är starka och kommer att ta er igenom detta...även om det blir tungt. Återigen....styrkekramar till er alla😘

Elise

<3
Fantastiska, starka och ödmjuka familj!!! Ni förstår att vi är många som går in här flera gånger om dagen och vill följa Er kamp.. samtidigt ska Ni inte känna krav från oss... MEN det Ni gör - genom att delge oss - är otroligt starkt! Så många andra i liknande situation finner en oerhörd tröst i att veta - kunna läsa svart på vitt - att man inte är ensam i svåra stunder, att livet är tufft och krävande. Ensam är inte stark - tillsammans är vi starkare!
Ledsamt och tråkigt med de senaste beskeden, med så länge det finns liv så finns det hopp... och vad vet vi om morgondagen - någon av oss... Det gäller att leva här och nu - och njuta av de små stunderna av lycka och framsteg för att i nästa kämpa mot det onda!
Massor med finsk sisu och styrkekramisar till Er alla! Tänker på Er! <3 <3 <3

MH

Från Österlen kommer här varma och bästa hälsningar till er alla.

Det är otrolig tuff kamp att kämpa sig igenom, men känslan ni har som familj är stark och det betyder oerhört mycket i detta.

Man blir ju ilsk, ledsen och undrar, varför, varför vi. Så gjorde jag när jag fick mitt besked som inte alls är i närhet av cancer, nämligen RA, kronisk reumatism. Även där får man kämpa men på ett annat sätt, jag tror du förstår.

Solsken i Skåne som jag sänder till er och ett stort lycka till med behandlingarna. Ni klarar det ska ni se. Varma hälsningar/MH

Susanne

Ni skriver när ni orkar. & det är fantastiskt att ni orkar dela med er, på det viset har vi möjlighet att så smått dela på er börda och ständigt skicka varm kärleksfull styrka, det är det lilla vi kan bidra med men det känns samtidigt så oerhört viktigt för många av oss att få göra det lilla vi kan.
Många, många varma styrkekramar och styrkehälsningar till er hela familjen!

Malin

Ord känns överflödiga. Men fantastiskt att Caroline har dig som mamma (och pappa såklart!)! Styrkekramar <3

Anna

<3 Vi är många som tänker på er och jag tycker att ni gör rätt som väljer att skriva om det som sker. Ni väljer självklart själva hur mycket ni vill berätta, men jag tror att det hjälper otroligt mycket att få skriva av sig.

Sänder över ett stort paket med Energi, Vilja och Hopp!
Nu känns det otroligt svårt, men det är snart dags att vässa armbågarna och ta fram fightern i Caroline som vi alla vet finns där! Ni klarar det här! Den här gången ska cancern inte få vinna! Det finns ljus i alla mörker!
Vi tror på er, och vi finns här!
Kramar

Anna-Karin

Hej,
Ni känner inte mej men det känns som att jag känner er. Hittade till er via Nadjas blogg.Vilken fin familj ni är! Sänder er många varma tankar och tänker på er i denna tuffa kamp.

Anonym

❤️Vilka otroligt fantastiska människor ni är❤️❤️Styrka o kramar till Caroline o er.

Anonym

❤️Vilka otroligt fantastiska människor ni är❤️❤️Styrka o kramar till Caroline o er.

Marianne

Finaste Caroline <3 Paula & Torbjörn
Gråter nu med er, men vilken styrka, kämparglöd, Kärlek ni visar här på bloggen, ni är helt fantastiska! Att dela med er av er största ångest och oro med andra visar bara er styrka. Otroligt vad du gått igenom Paula och förstår med din erfarenhet att du kommer kämpa med näbbar och klor för din lilla Andunge, och med den kraften Du har kommer du också lyckas med det!! Säg bara till om du behöver hjälp för att "slåss" mot byråkratin, så kommer jag, fast vi inte känner varandra, men jag känner din Kamp.... Ta nu hand om varandra, Tänker så mycket på er och önskar man kan kunde underlätta Er smärta, men det kan man inte, det vet jag av egen erfarenhet... Fuck Cancer... Styrka- Kämpa- Orka- All Kärlek Marianne

Lotta

Tror jag förstår hur ni känner, du vet att jag fått samma besked. Finns alltid här för er om ni vill. Ta hand om varandra. Kramar i massor.

Lina

Vad starka ni är! och jag älskar inställningen. Under KAN ske och Caroline blir frisk!! Är inne på bloggen varje dag och tycker det är så fantastiskt att ni delar med er. Vi följer och stöttar så mycket vi kan!

Stora kramar till er!!

Sofia

Jag vill börja med att sända er detta bibelord:
"Gör er därför inga bekymmer för morgondagen. Den får själv bära sina bekymmer. Var dag har nog av sin egen plåga". Matt 6:34.

Detta är ord som alla mår bra att leva efter, men kanske är det extra viktigt i riktigt svåra tider. Vi vet inget om morgondagen, om den för med sig gott eller ont. Ingen människa vet det och ingen har någon garanti. Jag vill sända er kraft och glädjestunder i denna kamp. Jag ber att vår Herre skulle få lyfta cancern ur Carolines kropp. Att varenda cell skulle få bli fri. Gud hör vår bön och han är med oss. Även om vi inte vet hur något ska bli så har han lovat att vara med och hjälpa oss. Att dela vår nöd. Och vår Gud har också makten att göra det ingen människa kan. Så vi får komma med det som är sjukt till vår Herre och låta honom läka det. Dyre Jesus, läk nu det som är sjukt hos Caroline.

Många kramar till er!

Karla

Massa styrkekramar till er! Säg till om det finns nåt jag kan göra! ni vet nog inte vem jag är, har hittat hit genom Nadja som var min idol på friidrottsarenan som ung, och läst bloggen ett bra tag. Jag hatar cancer, för många i min närhet som drabbats. Kärlek kan man inte få för mycket av. Jag kan inte ändra nåt, men kan jag bidra på nåt sätt? Kan vi starta en insamling? Kan vi ordna nåt? Nåt Caroline vill göra? (andra bloggläsare med idéer eller nåt på gång, hör gärna av er till mig: [email protected])

Minna

❤️Vad bra att hon gillade dem❤️❤️❤️Stort kram till er alla.

Monika

Jag är så ledsen att er vackra andunge har fått detta tunga besked! Det är fruktansvärt! Och orättvist!

Fantastiskt starkt gjort av dig att trots er mörka situation ta av din kraft, ork och tid att berätta för oss, som bryr oss så mycket om hur det går för Caroline i hennes kamp. Du har visat på så otroligt mycket styrka, både när det gäller Caroline och din mor. Jag hoppas och tror att du (och din man) orkar stå upp för din dotter i hennes fortsatta kamp.

Ni har varandra! Ni är starka var och en för sig, men tillsammans så finns en kraft och så mycket kärlek hos er att det räcker till månen och tillbaka. Ni är underbara! Kom ihåg det!

Det sista som försvinner är HOPPET!

Vi är många som skickar styrkekramar, och som är med er. Tänker på er! All kärlek! <3

Kramar,
Monika

Maria kusin

💗💗💗

Elisabeth

Fantastiska starka familj.Vi är många som följer er tuffa kamp, starkt att delge oss det som hänt, tack snälla ni. Även om beskedet smärtar oerhört så finns det alltid mirakel, ni kommer att bevisa att det är så. Ni är en fin famil med många vänner och även oss bloggvänner, vi finns med er även i svåra stunder, livet är tufft många gånger och ensam är man inte stark men tillsammans blir vi starkare. Hoppas ni kan njuta av de små stunderna, det fyller på förrådet för att orka kämpa mot det onda. Styrkekramar till er alla.

Rebecca

Ååååå, älskade, fina, fantastiska ni.
Finner inte de rätta orden - vet inte vad jag ska säga, finna det egentligen något ord som hjälper?!

Jag hejar på er - läser, tänker och ber för er. Jag hoppas att denna jävla hemska resa får ett slut!!!

Är också glad att armbanden kom fram, Caroline du är STARK, även om du har svaga dagar, då kroppen och huvudet inte orkar - så finns alla andra runt dig som kan hjälpa dig att bli starkare. Ge av all den kärlek som finna runt dig.

Nadja klarade kampen, jag hejade på henne, sände henne tankar hela tiden och det samma ska jag göra med dig.

KÄRLEK!!!

Caroline

Jag sitter här mållös, med tårar som rinner och vill bara sända en styrkekram till Caroline. Och till er föräldrar. Ska be för att allt går bra. Som du skrev: Mirakel kan ske. Jag tror också på mirakel. MIRAKEL FINNS - SÅ ÄR DET BARA. PUNKT SLUT. Det här kommer gå bra. Kram.

Lotta

Vill bara skicka massa styrkekramar till er alla ❤️ ❤️❤️🍀

Julia

Fina fina ni, jag ber för er och sänder massor med styrkekramar till hela familjen. Hälsa Caroline att vi är så otroligt många som tror på henne, stöttar och hejar men även delar den sorg ni upplever. Ni är fantastiska och du är fantastisk Paula som har orken att uppdatera bloggen trots att det ofta känns svårt.

Änglarna i skyn vakar över Caroline och det kommer ske ett mirakel, det vet jag. Kramar <3

Anso

Tårar som rinner, ord är överflödiga. Stor kram till Er!

raili

Omfamnar er i min kärlek <3. Tron är så stark att det kan flytta berg så MIRAKEL kan hända. Ni har tuffa tider framför er men ni kommer att klara det. Ni har kärlek till varandra som ger styrka.
Jag omsluter er i mina förböner <3. Med tro, hopp och kärlek kommer man långt. <3
Styrkekramar till Carolin, till dig Paula och till
din Torbjörn <3 <3 <3. Med mina varma
tankar hos er<3./ Raili medfamiljen

Anonym

Hej,

Följer eran resa och skickar alla krafter det bara går . Hittade det här forumet med patienter med samma cancer som eran Caroline, läs svaren från dom och se :) man blir glad, det kommer gå bra! http://www.cancercompass.com/message-board/message/all,21516,0.htm

Ingela F

Hej♥ Det blev alldeles tomt i hela mig när jag läst om fina Caroline och er.Kom bara upp två saker i huvudet och det är att tron kan försätta berg och att socker göder cancer(kan inget som läkare tror på men det står mycket på datan om det)Skickar verkligen all positiv och helande energi jag kan uppbringa.♥

Ezter

Det var inget roligt besked :( Kan bara skicka en massa tankar och kramar! Visst finns mirakel, det sjunger Sussie Tapper!

Lovisa G

Du är så stark som orkar skriva och ni är så starka som orkar dela med er. Vi är så otroligt många här ute som bryr sig och vill veta hur det går. Trots allt hemskt som hela tiden inträffar runt om i världen så är det alltid vissa saker som känns lite extra nära och mer smärtsamma än andra. Och ibland önskar jag att jag kunde ta ifrån er lite utav tyngden från era axlar och sätta den på mina egna, så vi kunde dela. Jag kommer så väl ihåg er från den tiden jag höll på med friidrott, hur man blev lite extra nervös när man såg Carolines namn på startlistorna för då blev helt plötsligt prispallen lite svårare att nå ;) Ta vara på den tävlingsinstinkten och ni kommer stå som segrare även ur denna kamp. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Karin

♥ Varma tankar till er! ♥

Helena

Tack för detta inlägg. För att du, och ni, orkar. Och orkar dela med er.
Nu skickar jag stora, starka, varma kramar till er i denna vidriga kamp som Carro kämpar så tappert i!!
Kom igen nu!!! Fuck cancer!! ❤️❤️❤️

Jane

Självklart finns det mirakel ♥
Många som finns med er i denna kamp! Den bara ska vinnas av Caroline.... finns liksom inga andra alternativ.... många kramar ♥

Anonym

Massor av styrkekramar till er alla ❤️❤️❤️

Anonym

All kärlek! Kämpa! Ge aldrig upp - mirakel inträffar!!

Cissi M

Mina tårar rinner när jag läser. Vill så gärna lyfta bördan från era axlar. Vill ge er styrka. Vill ge er kraft. Det enda jag kan är att tala om för er att jag är med er. Jag tänker på er. Jag önskar av hela mitt hjärta att allt går bra. Trots att vi aldrig träffats och ni inte vet vem jag är, betyder ni något för mig. Jag vill att ni får veta det och att ni känner det.
Jag är med er. Många varma kramar Cissi ♡♡♡♡♡

marita välimaa

Ni är starka alla tre vi era alla i familj släkt och vänner finns för er för alltid ,ta nu en dag i taget med hjärtat på rätta stället, gör något roligt alla då Caroline det orkar en Bamse kram till er alla från oss alla och din moster o morbror här även din moster i Finland med fam och morbror med fam i Finland <3 <3 <3 <3 <3

Maria

Skickar en massa kämparglöd och pepp. Så tråkigt att läsa detta när vi alla hoppats på bra besked. Nu börjar kampen och må bästa vinna dvs ni <3

Anonym

Allt det Elise skrivit vill jag också skicka med till er💛 Tack för att du orkar dela med dig💛⭐️💛⭐️💛

Sandra

Massa med styrkekramar till er alla!!! Mina tankar är med er varje dag!! Kram

Ingrid

❤️❤️❤️💐🌸🌷🍀🌹🌻🌺

annette

Kom in här av en slump, kunde inte sluta läsa och nu rinner tårarna!
önskar av hela mitt hjärta att detta ska gå undan för Caroline och för er som står henne nära.

FUCK CANCER säger jag bara!!

all styrka till er! <3 <3 <3

IdaSofia

Massa styrkekramar till dig Torbjörn och Caroline. Ni är starka tillsammans. Ibland är det svårt att hitta ord. Ber för eran familj att Gud ge er styrka och går brevid er nu när ni har det tufft.
Kram
/Ida

Pernilla Sunesson

Finner inga ord...men jag tror ändå på att detta går vägen pga er kärlek o humor.
Tänker på er varje dag även om jag inte känner er men på nåt sätt berör er lilla familj mej på ett sätt jag inte kan förklara, styrka till er
Kramiz

Katja

Jag finner inte heller några ord! Men jag är övertygad om att ni kommer att kämpa, och jag kommer att göra det med er även om vi inte känner varandra. Varma styrkekramar till er alla <3

Sara

Vilken fina mamma Caroline har! Kom ihåg att det är okej att känna! Och ta vara på tiden, men det vet du säkert redan. Ge all kärlek ni kan till er dotter och så mycket glädje och skratt ni orkar med. För även fast man är sjuk kan tiden med sjukdomen vara bra ändå. Och tillåt er att vara precis som ni är i stunden. Tänker på er mycket fast jag inte känner er! ❤️
Från en tjej som förlorade sin syster för ett år sedan

Linda Eriksson

Jag känner varken dig eller din dotter. Men jag har följt eran resa från början till nu. Jag har läst, jag har hållt koll på vilken dag hon opererades sedan gått in och kikat här för att få någon uppdatering hur hon mår. Jag har förlorat min bonus pappa och farfar i cancer så vet hur alla dessa känslor känns. Men det jag ville med detta var att jag sänder massa styrke kramar och tankar till din familj. Genom vad jag har läst så verkar caroline super stark och jag tror på er ni kommer fixa detta! Kramar från mig <3

Lisa A

Det är förjäkligt, rent ut sagt. Tänker på er varje dag!! Kramar

Jakob

Carro, jag läser din mammas ord och får tårar i ögonen. Min bror Adam har lymfom och det har förändrat mitt liv och mammas liv också. Man bär på så mycket oro varje dag att det till slut slår över i kroppsliga symptom. Mamma och jag fick båda problem med hjärtat. Idag har jag hittat sätt att se till att hjärtat slår som det ska, träning, meditation osv, men oron finns alltid där i bakgrunden förstås. Och så fort Adam blir sämre och ska in på sjukhus igen så vet mamma och jag redan om det innan samtalet kommer, för vi har känt det - i hjärtat. En dag i taget. Du ska se att det blir bra till slut. Jag tänker på dig och sänder kärlek och värme till dig och din familj.

Jakob

Anne

Ni finns med i mina böner nu och framöver. Ni är otroliga som finner styrka att dela detta för att andra behöver. Gud välsigne er alla!

En mor

Följer er blogg beder för att ett mirakel ska ske! Ger er Psalm.20. Ni är så fantastiska. Många styrkekramar👍💖

annalena fagerström

Vilket starkt inlägg du orkade skriva ♥ känner så mycket m er o ni finns i mina tankar. ...ni är en sån stark familj ♥

Ulrika, Kalmar

Karin H

❤️❤️

Vän

Jag är arg, förstår inte varför det måste hända, och fruktansvärt ledsen.

Trillingmorfar

Ett Stort Tack för att Du berättar!
Kan bara skicka varma tankar och jättestora Cyberkramar till Er alla tre.
En extra kram till Carro från mig.

Linnea (Berner Sennen hund)

Lyfter och vill hjålpa er att bli burna en bit på vägen..... Omtänksamma varma kramar vill jag ge! Och tack för att ni berättar.... Kramar och håller om

Mamman

Det är klart att mirakel kommer ske, finns inget annat på kartan❤️🍀💪🐰
Styrke-kramis❤️❤️❤️

eva

Tårar rinner, Fuck cancer!! Tillsammans är ni starka, håll ut allihop och ge cancern en fight som heter duga, ge den på nöten.
<3<3<3

Therese L

Kunde inte hålla mig utan gick in och läste bloggen mitt under ett möte i eftermiddags. Jag hörde ingenting vad som sades på mötet efter det... Det blev bara tomt. Har skrivit det innan och skriver det igen, eran lilla familj har verkligen fångat mitt hjärta trots att jag inte alls känner er och ni känner inte mig heller. Det är ingen hemlighet hur mycket psyket kan hjälpa en svår situation, det vet du säkert Caroline som har tävlat mycket. Och er oerhörda sammanhållning i familjen och er fina kämparinställning kommer vara guld värd framöver. Tron kan försätta berg och kärleken inom familjen likaså. <3 jag tänker på er massor! Men nu siktar vi in oss på miraklet som självklart kommer ske! Massa kärlek till er allihopa

Emilia

Styrkekramar till er!! <3 FUCK CANCER

trebarnsmamma

Tack för att ni delar med er av denna resa! Undrat så hur det gick på sjukhuset. Känner er inte men följer din blogg varje dag. Jag tycker ni är en helt fantastiskt varm och kärleksfull familj! Klart ni vinner kampen! En massa varma kramar och positiva energier till er!

Johan

Hej
Ledsen att läsa om den dåliga nyheten med diagnosen.
men, det kommer nya bättre behandlingsmetoder och mediciner hela tiden, så man ska inte läsa för mkt på det som står redan, ALLT är möjligt.
Stor kram till er alla 3 (el 4 med fina Fire)

Johan

Emma

Jag vet inte hur många gånger jag gått in och först väntat på ett inlägg, och när det aldrig dök upp något så förstod man att det inte bådade gott, och oj så ont de gör! jag känner er inte men jag känner med er på de sätt en okänd bloggläsare kan! Det är så förbannat orättvist att jag varken vet ut eller in, och jag kan inte ens föreställa mig hur det känns för er, men ni är starka, även fast det kanske inte känns så nu så har ni bevisat för er själva och alla andra proov på denna enorma kämparglöd och styrka! Caroline är stark! Jag tror på henne och jag tror på livet, för om det är någon som kan leva med hjärncancer och fortsätta att nå sina nya och gamla mål, så är det eran caroline! fy så orättvist detta är! Många tusen tusen kramar!

Yvonne

Hej!
Fy vad tråkiga besked. Hoppas att Caroline får många bra dagar mellan behandlingarna.
Jag håller med Karla som skrev ovan. Vi kanske borde starta en insamling? För att göra det möjligt för Caroline med familj att hitta på något roligt när hon orkar. Jag förstår att inga pengar i världen kan göra Caroline frisk men kanske kan vi underlätta hennes kamp lite.
Många varma kramar, Yvonne

Karin

Självklart sker mirakel!!! Och rätt som det är kommer det nya behandlingsmetoder och mediciner, så förr eller senare kommer Caroline att FUCK THAT CANCER! Under tiden hoppas jag ni kan känna all den positiva energi och alla varma tankar som vi bloggläsare skickar till er. Tack för att ni delar med er.
Kram Karin

Camilla

Hej!
Hittade hit efter att ha följt Nadias blogg. Vill bara skicka en kram och säga att ni är fantastiska som sluter upp så fint kring er söta fina dotter. Det ni drabbats av är grymt och overkligt och så vansinnigt orättvist. Vi är många som följer er kamp och ni är modiga som vågar berätta. Tänk på att också våga vara modiga och be om hjälp ifall ni behöver. Det är dyrt att vara sjuk, och nu när ni har denna kanalen att kommunicera med, våga skriva önskningar högt, så kanske vi som läser och berörs gemensamt kan hjälpa er att göra dagarna lite roligare för er alla. Stor kram

Camilla

Hej!
Hittade hit efter att ha följt Nadias blogg. Vill bara skicka en kram och säga att ni är fantastiska som sluter upp så fint kring er söta fina dotter. Det ni drabbats av är grymt och overkligt och så vansinnigt orättvist. Vi är många som följer er kamp och ni är modiga som vågar berätta. Tänk på att också våga vara modiga och be om hjälp ifall ni behöver. Det är dyrt att vara sjuk, och nu när ni har denna kanalen att kommunicera med, våga skriva önskningar högt, så kanske vi som läser och berörs gemensamt kan hjälpa er att göra dagarna lite roligare för er alla. Stor kram

Katarina

Vet egentligen inte vad jag ska skriva för det finns inga ord för den smärta och medkänsla jag känner för er. Hur kan det vara möjligt att en familj kan råka ut för så mycket sjukdomar mm som ni.
Jag kommer att följa er kamp med önskan och förhoppning att ni kommer att reda ut detta, ni verkar vara en så fantastisk fin familj.
Ta hand om varann. <3

Kikki

Underbara familj!
Tillsammans ar ni starka!
Vi ar manga som tanker pa er och beundrar er styrka!
Caroline ma ha ett langt lopp framfor sig men i mal, det kommer hon att komma!
Ta hand om varandra!!!

Jakob

Carro, jag tänker på dig

❤️

Cornelia

Ber att Gud ska bära Er i hans starka armar. Det kommer ett bli bra.

Inga ord passar men jag vill endå skicka lyckoönskningar!

<3.

Anna Munkhammar

Väldigt starkt skrivet! Bra attityd att fortsätta kämpa det finns alltif hopp!

Jakob

Carro, det som händer dig berör mig så djupt. Jag kommer också att drabbas av någonting en dag, så vi är samma lika du och jag … och även om vi inte känner varann så gör vi ju redan det … Jag hoppas jag har ditt mod och din öppenhet då det är min tur. Tack för att du finns, du berikar mig. Det första jag gör varje morgon är att gå ner på knä och tacka för att jag finns, sen ber jag för min bror Adam och Nadja och några andra som har det tufft just nu och som också står mig nära på olika sätt … och jag ber också för dig varje morgon … Jag ville bara att du skulle veta det. Vi tar en dag i taget. Det är det enda vi kan göra. Och vet du en sak? Det blir bra till slut.
Puss och kram till dig.

annicka

Oj oj oj...mycket känslor...
Vad kan jag säga..? Blir väldigt berörd och känner verkligen med er. Har också suttit i ett rum på akademiska och känt världen försvinna under fötterna. Er resa går rakt in i hjärtat. Man är starkare än man tror, och ni bär varandra. Rätt som det är har ni tagit er igenom detta, och ni upptäcker att det blivit vår igen. Styrka o kraft till er!

Svar: Åh, tänker tillbaka och minns våra dagar och minns våra nätter.Ögonen tåras och ja, tack för ditt jättefina inlägg <3 <3 <3
Tack snälla du <3
Massor av kramar till dig <3
Paula Taxén

Linda

Jag hör din frustration och maktlöshet i orden du skriver och jag hör mig själv hur jag och min man resonerade när vår 16 åriga son akut drabbades av denna hemska sjukdom. Vi valde att skriva oxå och när jag läser dina ord får jag den klumpen i magen och yrslen som ständigt fanns där när vi var inlagda på onkologen i Lund. Jag förstår hur ni känner och jag skickar styrka, kämparkramar till hela familjen. Ja jag vet jag känner inte er men det ni går igenom känner jag och jag följer er genom er resa.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress