Hejsan alla fina människor ♡

Vilka härliga dagar det varit . Solen har skinit och snön smälter.
Äntligen!!
Nu går vi med raska steg mot vår och sommar.
Småfåglarna sjunger så vackert från tidig morgon och ja, det känns bara
helt underbart.
Jag längtar verkligen efter värmen.
 


Älskade Torbjörn överraskade med en jättefin bukett tulpaner, bara sådär ♡
Det tycker jag är väldigt romantiskt.
Att få blommor, på ingen speciell dag , utan bara en sådan där vanlig vardag,
det känns så sött och fint.
♡ KÄRLEK ♡
Tänk vi har varit gifta i 21 år på Valborgsmässoafton och vi träffades 1992 så det blir ju 23 år.
Nu ska vi se , är det vid 25 det är silverbröllop? Jo, det är det.
4 härliga år kvar med andra ord (✿◠‿◠) 
Och jag känner mig lycklig som får vara så lycklig.

Lycklig ja, det finns det en till som är!
Ni skulle se när Caroline och Torbjörn är på väg hem.
Ja då sitter Fire antingen i sin fina utsiktspost, kojan som Torbjörn byggt så att han kan kika ut eller
så vill han att man lyfter upp honom så han få kika och spana ut genom något annat fönster.
Och så väntar han och när han ser de anlända ja då både gnäller, ylar och skäller han samtidigt!
Han blir så otroligt GLAD!!!
Hela han svänger i takt med att svansen viftar åt alla håll.

Chihuahuas härstammar ju ifrån Mexico.
Och det kan man nästan förstå.
Han älskar att ligga och sola!

Så idag när solen kikade in så hittade han flera mysiga ställen thihihiiii

Han riktigt njuuuuter

Som ni ser  :)))


Våren har kommit och det är så vackert när solens strålar hittar in.
Jag hade också köpt tulpaner en annan dag. Älskar verkligen blommor.

Vår inne och vår ute och på Coop Bygg  hittade jag flera billiga grejjer för bara 10 kr.

Som sådana här små prylar och en piassavakvast med svart borste för 29.90 kr. Billigt!

Var ute och kikade om jag kunde se några tulpaner eller annat som kikat fram och jodå, det kunde jag.

Under löv och annat tittar de fram.


Ser ni det röda mjölet som ligger på bladen?
Det är från en förpackning som går att handla på Granngården 
Den ser ni nedan
Det är som rött mjöl och kallas för blodmjöl och det gillar inte rådjur och harar.
Det funkade förra året i alla fall så vi hoppas på samma tur i år med.
Man strör ut det med en sked i rabatterna.
Funkar säkert vid buskar och träd med.
Som ni ser, så är Fire med och inspekterar thihihihiiii
Han är faktiskt med överallt vår hund :)

Javisst och dagen har varit innehållsrik.
Det har hänt en hel del saker som jag lär få återkomma till.
Caroline var i alla fall lycklig när hon kom hem .
Hon vet nu om vad hon ska göra sin C-uppsats om( examensarbetet på högskolan)
och med vilket företag.
Den 18 mars träffar hon detta stora och välkända företag, som hon själv tagit kontakt med.

Ja, ni, jag måste bara få säga att om ni imponeras av Caroline , 
så ja det gör jag med och Torbjörn med.
Och hela vår släkt och alla vänner vi har.
Det är ju verkligen HELT HELT HELT otroligt, hur stark hon är!!!
Ni ska bara veta.

Tror säkert att hon själv vill berätta om det examensarbete hon kommer
att påbörja och allt vad det innebär.

Och sist men inte minst.

Hur undebart är det inte att få höra sitt barn sjunga i duschen.
Medans jag stod i köket, så kunde jag höra en vacker röst tillsammans med en annan
lika vacker röst..♪ ♫ ♩ ♬
Det var Caroline som sjöng, högt och ljuvligt , därinne tillsammans med Kristin Amparo.
Kan ni tänka er , den känslan
Åh, jag rös.
Så vackert.
Så fint.
Jag ville bara att livet skulle stanna.
Få vara så.
Inga orosmoln.
Inga tårar.
Inga sömnlösa nätter.

Så vackert.
Älskar dig Caroline,vackra , starka andunge ,så otroligt mycket.
Jag och pappa är så imponerade och stolta över dig.
Du är verkligen helt underbar  
ღ¸.•*♡*•.¸♡¸.•*♡*•.¸♡¸.•*♡*•.¸ღ
Och lika vacker som hon är Kristin Amparo, lika vackert sjunger hon.
Ni som vill lyssna , klickar på hennes bild nedanför. 


Och slutligen vill jag återigen tacka för era så fina kommentarer.
Ni skriver så fint, så jag blir tårögd.
♡ Tack snälla ♡

Mängder av kramar till er alla .
Och en extra varm och kärleksfull tanke skänker jag till dig ikväll älskade svärmor ♡
 

Från oss 4
  
 
Yvonne

Hej!
Det ska bli underbart att möta våren med dig och din fina familj. Ni har en sådan underbar trädgård så det ska bli kul att följa när grönskan kommer. Härligt att Caroline sjunger så vackert i duschen! Trevlig helg!
Kram, Yvonne

Caroline

Åh, blir så lycklig att kika in här. För även om inte allt är positivt så lyckas du verkligen fånga glädjeämnen i livet och det inspirerar mig att göra samma!

Kram och kärlek till er!

Caroline

Åh, blir så lycklig att kika in här. För även om inte allt är positivt så lyckas du verkligen fånga glädjeämnen i livet och det inspirerar mig att göra samma!

Kram och kärlek till er!

Caroline

Åh, blir så lycklig att kika in här. För även om inte allt är positivt så lyckas du verkligen fånga glädjeämnen i livet och det inspirerar mig att göra samma!

Kram och kärlek till er!

Caroline

Åh, blir så lycklig att kika in här. För även om inte allt är positivt så lyckas du verkligen fånga glädjeämnen i livet och det inspirerar mig att göra samma!

Kram och kärlek till er!

Caroline

Åh förlåt.. Ingen aning om hur det blev 4 kommentarer.. :/

tommy

söt hund

Niina

Vilka fina foton du lagt ut.
Det är lite kyligare väder här i Raseborg,men väntar ppå våren och sommaren.
Kramar till hela famijlen .
från Niina i Finland.

Anneli Åström

Hej på Er
Jag har följt Era bloggar ett tag och brukar titta in hos Er någon gång innan jag somnar. Det har blivit en vana och jag tycker Ni verkar vara en sådan underbar familj, som verkligen är måna av varandra och tyvärr drabbats av så mycket sjukdom. Jag hoppas innerligt att Ni har fullt upp med något roligt nu när Ni inte skrivit på ett tag. Om fina tankar kunde hjälpa Er vore Ni bekymmerslösa!
Anneliie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress