Tjenixen på er allihop ♡ღ 
 
Hoppas ni haft ett fantastisk nyårsfirande.
Vi hade verkligen en lyckad sådan och tänk nu får man skriva 2016 och det känns lite underligt.
Jag kommer ihåg när jag skulle lära mig skriva 2015 och då fick man ju tänka till i början.
 
Nåja, nu är det  2016.
Alltid spännande med ett nytt år.
Caroline mådde faktiskt riktigt bra och det var det bästa med allt ♡ ♡ ♡
Att fira nyår gör man ju bara en gång om året och då får man passa på.
Små roliga hattar från ICA MAXI fick pryda oss allihop ☆☆☆
Och vår ✿*゚ vackra dotter  Caroline  passar ju i allt ✿*゚
 
Vänta så ska ni få se hur fin hon är...
Ja, ni ser ju själv! Vilken ☆ Det är lilla jag som stylat hennes hår. Snyggt eller hur ♡
 
Japp och  maten..
Vad åt ni ?
Och vad åt vi? 
Jo, förrätten bestod av små söta krustader med skagenröra och kräftstjärtar
Och varmrätten var en fantastisk smakupplevelse som min älskade Torbjörn lagade iordning *゚❤ *
Min egen underbara superkock ★☆★☆The best man in the world  ❤
Ugnspotatis och andra rotfrukter, stekt sparris och stekta körsbärstomater och till det en suveränt god 
rådjursfile med chilibearnaise. Åååååh, vad gott det var!!! 10 points av 10 ╰☆╮
Himmelskt gott (✿◠‿◠) 
 
Och så var det efterrätt givetvis ヅ  
och den gjorde Caroline✫✬✭ Och vad blev det då?
Jo, om inte en oreo cheesecake och hur tror ni den smakade? 
Jodå, den smakade ju alldeles gudomligt gott ♔
Ojojojjjjj, har ni aldrig ätit en sådan, ja, då tycker jag ni ska slå upp receptet på nätet
och baka till en sådan på momangen.
Ni kommer ju inte att ångra er det kan jag lova!
Söta Caroline ♡♡♡
 
Och lagom till Bingolotto avnjöts hummer och räkor och annat smått och gott
Hummern var supergod och till det åt vi vitlöksbröd
Och lite räkor slank ner med ✅ trots all uppståndelse under Bingolotto hahhaaaa ✾◕ ‿ ◕✾ 
Mer om det kan ni läsa på Carolines blogg  
Och sen stod ju magarna åt alla väderstreck !!!
Det kändes som man kunde ha exploderat i takt med alla nyårsraketer som vi avfyrade.
Oj, vad vackert ✮ ✯ ✰ ✡╰☆╮ ★ ✱ ✲ ✳ ╰☆╮✴ ❂ ✵ ✶ ✷ ✸╰☆╮
Vi hade köpt massor, så himlen lös upp något så otroligt fint╰☆╮✹ ✺ ✻ ✼╰☆╮
❄ ❅ ❆╰☆╮✤ ✥ ❋ ✦ ✧ ✩ ╰☆╮ ✫ ✬ ✭╰☆╮
 
Och så var då år 2016 invigd ♡ 
 
Jag undrar om ni har givit några nyårslöften?
Det har inte vi, men däremot ska vi gå ner i vikt, har vi bestämt.
Och vi kickade igång idag!
Häng på vet jag ♥
 
Fire ville vara med när vi gjorde lite övningar.
Och nyårsmaten byttes mot sallad, en lättlagad men smarrig sådan.
Babyspenat, paprika, avokado, gurka, olika sorters småtomater och kräftstärtar som 
toppades med ceasardressing. Mums!
 
Nu ska gäddhänget, dubbelhakan och extrakilos bort och till sommaren glider vi smidigt fram
i kläder som inte sitter åt här och där thihihiiiiii
Nja, nu ska vi inte bli några stickor, utan som sagt , gå ner lite grann, så
att vi känner att vi trivs .
Kom ihåg ALLA människor är vackra som de är ♡ 
Smala eller  tjocka.
Det viktiga är hur man själv känner sig.
 
Massor av kramar och en riktigt fin fortsättning på det nya
året till er ALLA önskar jag och min lilla familj 🌿💗♡💗♡🌿
 
MH

God fortsättning till er alla. Vackra foton som alltid och mycket smarrigt och äta. Ja vilket snyggt hår Caroline har, en riktig strålande pärla är hon.

Kan säga att det är kallt på Österlen trots endast minus 3 känns som tio för vi har oftast blåst här på slätten, pyttelitet snö far i luften den första för denna säsongen. Jag som är en vår och sommarmänniska önskar att tiden dessa vintermånader ska gå fort. Har sett små,små snödroppar sticka fram, det har varit väldigt milt och då blir det lite lurade.

Må så gott. Kram/MH

Svar: Tack vad snäll du är ♡♡♡jag gillar också våren och sommaren men även hösten.
Just nu har vi -10 här och snön faller ✻✼❄
Vad fint med snödroppar! Åh, det är ju bara så underbart när de första
blommorna tittar fram i rabatterna. Än är det ett tag dit, men tiden går ändå ganska fort .Tills dess önskar jag dig och alla andra en fortsatt fin vinter ♡♡♡
Kramar från mig och vår familj 💕🌿💕
Paula Taxén

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

ser riktigt gott och mysigt ut :) jag ska också ta och gå ner i vikt lite efter min graviditet

Svar: Tack gulliga du 🍂ღ ღ ღ🍂Kul att du blir inspirerad av mina försök till träning och allt positivt som kommer utav det 🍂ღ ღ ღ🍂 Önskar dig stort LYCKA TILL och ett superbra nytt år ♡♡♡
Paula Taxén

Petra Olsson

Vilka härliga nyårsbilder du bjuder på:) önskar ett gott 2016

Svar: Åh, tack snälla du 💕🌿💕Önskar dig också ett jättefint och underbart nytt år 💕🌿💕
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress