Hejsan alla underbara♥️♥️♥️
Vilken lycka att få fira vår älskade dotters 25 års dag🎂😍♥️💐🎉🍾🎺🎈💋🌹💃🏼♥️ 
För trots att bilder inte säger så mycket,så var det med enorm viljestyrka vi fixade detta 💪🏻✨💪🏻
Vi har ju haft och har fortfarande influensa hela familjen och hostar så man tror lungorna ska sprängas.  
Men att missa Carolines födelsedag? 
Nej,nej,nej,det finns bara inte!
Ni som har barn, ja, ni vet ju hur det är att föda och ja,den känslan hade jag och Torbjörn.
Trots att man inte tror att man orkar, så gör man det💪🏻
Så det var som att, nu fixar vi i ordning oss och så tar vi våra sista krafter och åker och hämtar smörgåstårtebitar som en ICA butik i Uppsala gjort och så satte vi igång att fira🎉💐🎉💐🎉
Vi hostade så mycket så Torbjörn fick sitta kvar i bilen,medan jag gick till butiken och en kvinna som stod brevid mig frågade hur jag mådde.
-Jo, tack,jag har haft influensan i över en vecka🤒
Jag är chockad över bilderna själv, för det syns väl knappt att man är så sjuk som man är😊 Lite piff här och där så👌🏻
Men alla hostar likt lunginflammation och läkaren sa när han hörde oss, att blir det inte bättre så måste vi söka läkarvård på nytt. Men,som sagt, ni ser ju! Det syns ju ingenting👏🏻 Vackra Caroline ser ju friskare ut än friskast♥️
Dock hörs det, desto mer 😆 Man tar sig med nöd och näppe igenom ett tel.samtal, då hostandet överöser hela samtalet 😂 Tack alla ni som ändå ringde♥️
Jag har knappt sovit en blund under denna vecka, då jag bland annat haft svårt att andas,så jag kånkade upp en sacco-säck till sängen för att på så sätt försöka komma upp med huvudet och slippa hostandet.
Jag tror faktiskt man måste få årets influensa själv, för att helt förstå hur fruktansvärd den är!
Hur som helst, så var smörgåstårta gott 😋
Räkvarianten var dock godare, då skinkvarianten hade lite för tjocka skinkbitar i.
Vi har aldrig köpt smörgåstårta tidigare utan brukar göra den själv, men det var snällt av butiken som gjorde den på så kort varsel.
Och såhär vackra är min dotter och min Torbjörn♥️
Tänk det skiljer bara 25 år mellan mig och Caroline♥️😍♥️
 
😍❤️🎈💋Älskar dig så enormt mycket underbaraste,snällaste,finaste,vackraste Caroline
🌹♥️💋♥️💋♥️🌹
Det är inte ens ett år sedan den sista operationen och mycket har hänt sedan 2014.
Du har hunnit göra 2 op. i huvudet och 1 i ryggen och trots att du har massor av järnskrot i kroppen, svåra smärtor hjärntrötthet, minnesproblem och tårarna ibland rinner av ren utmattning, så ger du aldrig upp💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
Du kämpar bara på och snart har du tagit din masterutbildning också 👩‍🎓 ✨👏🏻❣️🎈🎉
Du är en helt otrolig förebild, ödmjuk och snäll och med ditt fantastiska sinne för humor och underbara skratt, trollbinder du alla du pratar med och möter♥️
Du är den där otroligt söta lilla andungen som vuxit upp till en vacker prinsessa ❣️❣️❣️❣️ 
Pappa och jag är så otroligt stolta över dig och älskar dig så enormt mycket♥️P♥️U♥️S♥️S♥️
Tack till alla er som ringt och sänt så mycket kärlek till vår dotter på nätet och alla möjliga vis🙏🏻
Tack och åter tack 👨‍👩‍👧♥️
Susanne 😻

Kärlek 💞

Svar: Tack❤️Kärlek även till dig❣️
Paula Taxén

Kristina

Grattis till fina Caroline :)

Svar: Tack så mycket🎉🎂💃🏼🎺🍾💐♥️
Paula Taxén

MH

Stort Grattis i efterskott. Ni har verkligen en vacker dotter, hon som gått igenom så mycket och kämpat, en förebild verkligen. Allt syns inte utanpå men denna flunsa är ju så seg som den värsta kolan, en del är inne på fjärde veckan. Jag var inte lika drabbad men har inte kunnat ta reumamedicinen på tre veckor och det är inget vidare, men sånt är livet och nya tag som det så vackert heter.
Sänder försenat fång rosor mycket solsken och stor Kram till er alla från Österlen/MH

Svar: Tack så jättemycket😍🙏🏻🌹
Ja, den här influensan är ju helt bedrövlig!Suger rent ut sagt musten ur en och man blir så trött av att inte kunna sova pga.hostan.
Den verkar ha spridit sig över hela landet och de som får den, ja, de vet om det. Stackars dig som inte kunnat ta din medicin. Jag har hostat så mycket så alla sammanväxningar i magen gör ont.Det känns som att någon skulle ha sparkat en i magen, så ömt är det. Och det gör ont bak i typ lungtrakten också.
Hoppas det ger sig snart🙏🏻

Tack för grattis hälsningarna till Caroline❣️💐❣️ och solskenet☀️ Varm hjärtligt kram till gulliga dig och tack snälla för allt fint du skriver♥️
Hoppas verkligen du också får bli av med din flunsa fortast möjligtt🙏🏻♥️
Paula Taxén

Anonym

Många varma Grattis Kramar till fina Caroline o krya på er kramar till hela familjen från mej som alltid läser din blogg. Hoppas våren kommer snart o att ni blir friska nu!

Svar: Tack så mycket för Grattis kramarna till vår dotter och även krya på hälsningarna ♥️ ♥️ ♥️Det var en rejält tuff influensa som tagit mycket krafter. De har tillochmed pratat om den både i radion och på nyheterna.
Hoppas också våren kommer snart och att vi får vi bli friska från det här bedrövliga hostandet🙏🏻
Tack för omtanken och kul att du tycker om att läsa min blogg❣️🌹❣️Kram från mig och min fam👨‍👩‍👧
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress