Tjenixen på er alla fantastiska bloggläsare 💕♡ 💕♡ 💕♡ 
 
Inte kan man tro att det är vår när man tittar ut idag inte.
Nej, det har både snöat och haglat!
Önskar så att det vackra vädret kommer tillbaka.
Då, det såg ut såhär i början av veckan.
Olika sorters tulpaner hade slagit ut i blom och nya är på G
Visst är de underbara,dvärgtulpanerna
Och krolliljorna har börjat titta fram 👍✨
Om inte liljebaggen mumsar i sig alla liljor så 
ser jag verkligen fram emot ett hav av vackra liljor i maj.
Liljebaggen är en riktig plåga och vi har provat att spruta med tabasco blandat med vatten,
som en trädgårdsmästare tipsade om.. men baggarna är så envisa.
Har hört att man kan strö aska runt liljorna?
Har också hört att man kan strö myrr..men inte provat det ännu.
Om någon har bra tips, så skriv gärna och berätta hur ni brukar göra.
 
Jag har också sett gräslök titta fram i pallkragarna.
Den och timjan med flera är mångåriga, vilket innebär att de kommer upp år efter år.
 
Javisst och häromagen fick jag tulpaner av min älskade man
 
Visst är det underbart att vara kär .`•.☆ 💖💖💖💖`.`•.☆
Känslan av att den du älskar skyndar sig hem efter jobbet, för att den längtar att 
höra din röst, längtar att äta tillsammans, längtar att krama dig och vara tillsammans.
Varje dag..i snart 24 år.
Det är kärlek det och jag är väldigt lycklig och tacksam över att Torbjörn och jag 
fann varandra, 1992.
På valborg firar vi 22 år som gifta och i oktober har vi varit tillsammans i 24 år.
Jag kan inte tänka mig ett liv utan min älskade Torbjörn. och är alltid
mån om honom och gör allt för att han ska må så gott som möjligt `•.☆ 💖💖💖💖`.`•.☆
 
Det är lilla jag det.Och såhär ser jag ut :) 
Riktigt nöjd efter mitt senaste frisörbesök.
Det var ett tag sedan!
Senast jag var dit var förra hösten, i september.
Alltså för 7 månader sedan.
Håret har fått växa vilt och det fick det göra nu med,
Klippte mig inte, men bad Chanel ( frisören) sätta lite slingor i folie.
Och jag blev jättenöjd!!
Tack snälla Chanel 👍✨👍💕
 
Japp och så var det då, 22 april igen.
Ja, åtminstone var det, det igår.
Och det fick oss att minnas Torbjörns pappa, Yngve som dog för 3 år sedan.
Samma dag dog även Carolines tränare Pekka Dahlhöjd.
Båda dessa herrar hade något gemensamt. De var snälla, givmilda och mycket omtänksamma ♡ 
Vi glömmer er aldrig ♡♡♡
 
Tiden går, och åren likaså,
Men det man upplevt tillsammans, det glömmer man inte.
Det är så fint att Gud uppfann minnen.
De kan aldrig försvinna.
 
På olika minnesdagar, då man blir extra påmind om att ens nära och kära gått bort
och dagar då man saknar de man mist, extra mycket,
ja, då blir dessa minnen, än mer värdefulla.
Det känns så bra att man kan plocka fram de och tänka på roliga saker
man gjort tillsammans.
Människorna lever på så sätt kvar och försvinner inte.
 
Sänder en stor varm kram till alla er som mist någon ni älskat
 
Kram från lilla mig och min familj ✿ღ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿ღ✿
 
 
 
 
 
Niina

Hei. Tack för ett fint inlägg.
Jag och min sambo firar vår 11-års dag på vappen. Men någon plan att förlova oss har vi int haft.
Vilken snygg frisyr du skaffat dej.
Visst är det tråkigt att mista sina nära och kära,känns skrämmande att vi alla ska gå samma väg.
Våren är väldigt sen här som vi bor ca.75 km från Helsingfors,just nu kommer det snöslask ute och i går var det åska i Esbo en förort utanför Helsingfors. Hoppas på varmt och fint väder på vappen .
Många varma kramar till dej och familjen från Niina i Finland.

Svar: Tack, själv för att du kikar in och skriverså rara kommentarer ღ *✿*✿* ღ
Grattis i efterskott till er 11 års dag ♫•*ღ •*✿
Tänk så underbart det är med kärlek.

Tack också för din snälla komplimang ang.min frisyr ✿❀❁
Sådär blir det med papiljotter :)

Ja, att mista sina nära och kära är verkligen både tråkigt, sorgligt och hemskt.
Och precis som du säger ,så ska vi alla, samma väg gå.
Men trösten ligger i att vi en dag får mötas igen.
Det ger mig en liten tröst i alla fall.
Men det är verkligen så ledsamt, att förlora de man älskar.

Hoppas ni fick bra väder under Valborg.
Det har åtminstone bilvit väldigt bra väder nu 👏 👍
Idag var det nog nästan uppe i 20 ! grader.
Ha det bra och önskar dig en riktigt fin fortsättning på helgen ☼
Paula Taxén

Elisabeth

Kungligt firande idag i strålande sol men inte bara det........något annat stort händer som också är värt att fira, er bröllopsdag!
Stort grattis, 22 år, varje år är unikt och snart dags för silverbröllop !
Då blir det fira av !
Vackert brudpar med förstärkning av sötaste lilla Caroline i sin
dopklänning.

Kram till hela familjen från Elisabeth




Svar: Tack snälla för di fina hälsning 💕♡ 💕♡ 💕♡ 💕Ja, i oktober har vi varit tillsammans i 24 år, men då det är giftermålsåren som räkas så är det 3 år kvar till 25 och då är det silverbröllop. Minns så väl när mamma och pappa firade det. Det var jag som gjorde tårtan 💕♡ 💕♡ 💕♡ Det är många många år sedan och tiden går fort och snart firar man det själv.
Önskar dig en fortsatt fin helg och nu har vi ju hunnit till
Kristi Himmelsfärdsdagen redan!
Stor kram på dig Elisabeth och tack snälla för dina gulliga kommentarer
💕♡ 💕♡ 💕♡ 💕
Paula Taxén

Niina

Grattis Paula på din bröllopsdag.
Hoppas att allt är ok.
Vårkramar från Finland.

Svar: ✿❤✿Tack snälla du✿❤✿Allt är OK tack✿❤✿
Vårkramar även till dig ✿◠‿◠)
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress