31 oktober 2018

Överraskad❤️

Allmänt

Hej igen👋🏻💗
 
 
Om det är någonting här i livet som jag och min familj uppskattar, så är det människor som vågar be om ursäkt eller säga förlåt ❤️✨👍🏻❤️✨👍🏻 ❤️
 
Med denna söta blombukett och ett gulligt kort, kom vår granne, personligen, hem till oss idag.
Det tyckte vi var jättefint gjort👏🏻
 
Nu kan vi lägga det som varit bakom oss och gå vidare.
 
Idag provade vi också att äta pulled pork hemma, för första ggr. Wow!! Det var jätte jättegott😋😋😋
Till detta hade vi Rydbergs ”rostad lök och mayo sås”
plus lite sallad, lök och tomat.
 
Symptomen på borrelia blir bara alltmer tydliga.
Febern går åker upp och ner och värken sprider sig från led till led och senfästen. Huvudvärken är otroligt jobbig.
 
 
Lilla jag//ritat av mig själv
 
 
Hoppas verkligen läkaren ringer snart.
Börjar bli riktigt jobbigt faktiskt.
 
Vet ni att borrelia är en lömsk sjukdom och ger många och lite olika sortets symptom.
Den finns i ett flertal olika varianter beroende på vilken bakterie man smittats av och nu har det kommit ytterligare en form av fästing också😣
 
Javisst och nu säger jag hejs svejs och ser fram emot att lägga huvudet på en skön kudde😴
Imorgon är det  1 november och i helgen är det Allhelgonahelg.
 
Ha det bra allihop❤️💗❤️
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress