Halloj på er ♥️

Lite sång kan vara kul.Klicka på bilden som jag kopierade från Youtube och sången kommer igång. Eller klicka på länken.
https://www.youtube.com/watch?v=tkHW2yJybpI
Bered er på att det är på finska.

Jag har helt gjort om låten från orginalet, då jag inte riktigt vet hur den går, men det blev ju ganska bra ändå, om jag får säga det själv😄

Håll till godo !
Kram från lilla mig  ♥️♥️♥️
Anonym

Mycket vackert!!!

Svar: T😍A😍C😍K
Paula Taxén

Erica

Vad fint du sjunger!

Svar: Åh, tack så jättemycket ♥️☺️♥️ och vad kul att du läser min blogg🌸🌸🌸
Paula Taxén

Anonym

Så vackert! Vilken sångtalang du har!

Svar: Tack snälla du ☺️♥️♥️♥️🤗
Paula Taxén

Åsa

Nämen äntligen❣️❣️ Som jag har väntat😜 Tack för fin sång🙏🏻 Inte för att jag förstår finska men det var vackert iallafall☺️💖 och du är vacker!!!🌹Trevlig helg och varm kram❤️❤️

Svar: Men, åh, vad snäll du är Åsa♥️♥️♥️Tack snälla rara du🤗😍❤️
Ha en jättefin kväll och helg du med❣️ Stor kram till dig från mig och min fam♥️👨‍👩‍👧♥️
Paula Taxén

Niina

Hei Paula.
Ihana, ihana laulu.
Terveiset Niina

Svar: Kiitos 🤗☺️🌷
Paula Taxén

MH

Jättevackert även om jag inte förstår språket, men det behövs inte när musiken är skön. Fortsätt sjunga.
Kram/MH

Svar: ♥️♥️♥️ Tack snälla du ♥️♥️♥️
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress