Hej igen! 
Tiden gÄr och vintern hÄller sakta pÄ att förvandlas till vÄr. 
Än Ă€r det lite grĂ„tt och smĂ„trist dĂ€rute, men fĂ„glarna har redan upptĂ€ckt de nya fĂ„gelholkarna som Ă€lskade Torbjörn snickrat ihop. Man ser att de inspekterar och funderar vilken holk de ska vĂ€lja. I mars Ă€r det sedan full fart och dĂ„ flyttar fĂ„glarna in i bĂ„de de nya och gamla holkarna och allt blir ocksĂ„ lite mysigare nĂ€r bĂ„de trĂ€d och buskar Ă„ter blir gröna och rabatterna fulla med tulpaner, krokusar och annat.
Inomhus Ă€r det desto fĂ€rggladare och vi har nyligen firat vĂ„r Ă€lskade dotter, Carolines,  26 Ă„rs dag ♄♄♄
 
Ingen kan vara mer lycklig Ă€n jag och Torbjörn, över att fĂ„  fira denna dag tillsammans med vĂ„r dotter â™„ïžđŸ™â™„ïž

Vi minns sÄ vÀl, kampen fram till denna dag.
För 6 Är sedan Àndrades vÄrt och Carolines liv totalt.
Cancern, hjÀrncancern, gjorde entré och livet, ja, det blev en livskamp, vilken ju Àven pÄgÄr.

SĂ„, förstĂ„r ni vilken lycka det Ă€r att fĂ„ Ă€ta tĂ„rtbiten och smörgĂ„stĂ„rtan tillsammans ♄
Att fĂ„ se Caroline öppna alla presenter och se det glada underbara leendet ♄

Älskade underbara vackra dotter ♄♄♄♄
 
Tiden, ja, den gÄr som sagt och nu har amaryllisen blommat klart och dÀrmed fÄr den vila ut i en brun kompostpÄse och lÀggas undan i ett av förrÄden inomhus.
 
IstÀllet fÄr kvistar och annat flytta in och glÀnsa vackert i smÄ söta vaser. 
Carolines födelsedagsbukett blir ocksÄ bara vackrare och vackrare.
Vackra ting sĂ„g och hittade jag och min bĂ€stis Milka ocksĂ„ pĂ„ AntikmĂ€ssan i Uppsala och efter det hade vi en heldag tillsammans ♄♄♄
TÀnk, jag och Milka har kÀnt varandra i över 20 Är och hon Àr verkligen en jÀttefin mÀnniska med ett stort varmt hjÀrta.
Och livet ja, livet det kommer med bÄde glada och sorgliga besked och nÄgon som jag Àlskar och som stÄr mig nÀra har blivit allvarligt sjuk. Livet stannar upp och hur mycket man Àn önskar att fylla livet med LIV, sÄ tar livet liksom en paus.
Min ork, vilja och energi har lagts pÄ att finnas och hjÀlpa till med allt vad och som det innebÀr, nÀr en svÄr sjukdom slÄr till.
 
Jag har sett att ni kikat in hĂ€r och att ni sĂ€kert undrat vad som hĂ€nt och jag Ă€r vĂ€ldigt rörd och tacksam över er omtĂ€nksamhet đŸ™â™„ïžđŸ™
Jag hoppas ni förstÄr att jag inte vill berÀtta vem det berör och jag önskar att ni inte heller frÄgar.
 
Kanske Äterkommer jag till detta vid ett annat tillfÀlle, men inte nu.
 
Varm kram frĂ„n lilla mig och min familjđŸ‘šâ€đŸ‘©â€đŸ‘§â™„ïž
Susanne đŸ˜»

Hej Paula đŸŒč
TÀnker pÄ dig och dina nÀra och kÀra.
Önskar dig en fin helg med ljus och vĂ€rme.

Kram frĂ„n Susanne đŸ˜»

Svar: Tâ™„ïžđŸ™đŸ»Aâ™„ïžđŸ™đŸ»Câ™„ïžđŸ™đŸ»Kâ™„ïžđŸ™đŸ»
Paula Taxén

Anonym

Fantastiskt att din energi o ork Ă€ven rĂ€cker till för andra som har det svĂ„rt, trots att det finns mycket som tar kraft Ă€ven inom din egen familj! đŸ€— Du Ă€r otrolig, Paula! đŸ€—

Svar: Tâ™„ïžđŸ™đŸ»Aâ™„ïžđŸ™đŸ»Câ™„ïžđŸ™đŸ»Kâ™„ïžđŸ™đŸ»
Paula Taxén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress